مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خبر داد؛

چاپ کتاب شعر «شهید جمهور» در وصف شهید آیت الله رئیسی

سردار «کوشکی» از تدوین و چاپ کتاب شعر در وصف شهدای خدمت خبر داد و گفت: کتاب شعر «شهید جمهور» مجموعه اشعار ۶۳ شاعران مطرح کشوری در وصف شهید جمهور خادم الرضا شهید آیت الله رییسی توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در نیمه اول خرداد به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 26May 2024
چاپ کتاب شعر «شهید جمهور» در وصف شهید آیت الله رئیسیسرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان، اظهار داشت: در راستای پاسداشت زحمات و خدمات خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید ایران اسلامی کتاب شعر «شهید جمهور» با سروده‌هایی از ۶۳ شاعر مطرح کشوری در وصف این شهید والامقام گرد آوری شده و پس از مرحله ویراستاری اکنون در روند اخذ شابک و چاپ قرار دارد که در نیمه خرداد ماه امسال به چاپ خواهد رسید.
 
کوشکی با تاکید بر استفاده از هنر در تبیین سبک زندگی شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید ایران، گفت: شاعران در کتاب «شهید جمهور» شعر‌های خود را در قالب غزل سرودند و این کتاب با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و به همت محمدعلی جهاندیده از شاعران جوان استان فارسی گردآوری شده است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان سخنان خود تصریح کرد: یقینا خدمات شهید آیت الله رئیسی در طول تصدی سمت ریاست جمهوری کشورمان ماندگار خواهد شد و هنرمندان با زبان هنر می‌توانند ویژگی‌های برجسته این شهید همچون کار جهادی و خستگی ناپذیری، مردم داری، خدمت بی منت، ایمان و توکل به خداوند و ... را به تصویر بکشند.
 
خبرنگار: حمیدرضا ثابت نسب
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها