در نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی در حوزه زنان و دفاع مقدس؛

مجتهدزاده: «دفاع مقدس» کامل‌ترین مدل فرهنگی برای ارائه به نسل جوان است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس جوهر فرهنگی و دینی را لازمه کار فرهنگی دانست و گفت: باید به جوانان مدل فرهنگی ارائه دهیم و چه مدلی موفق‌تر و موثرتر از هشت سال دفاع مقدس.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 26May 2024

مجتهدزاده: «دفاع مقدس» کامل‌ترین مدل فرهنگی برای ارائه به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی در حوزه زنان و دفاع مقدس ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانشان اظهار داشت: سیاست اصلی ما کار فرهنگی و آشنا کردن اذهان با دین و انقلاب اسلامی است لذا کار فرهنگی زمانی معنا پیدا می‌کند که جوهر فرهنگی و دینی داشته باشد. 

مجتهدزاده ادامه داد: باید به جوانان مدل فرهنگی ارائه دهیم و چه مدلی موفق‌تر و موثرتر از هشت سال دفاع مقدس.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس ظرفیتی بود که استعداد‌ها را از قوه به فعلیت تبدیل کرد و باعث رشد انسان در همه ابعاد شد. دفاع مقدس ثابت کرد ایمان به خدا هر ناممکنی را ممکن می‌کند.

وی گفت: امروزه به واسطه اقتدار، عزت و شکوهی که جوانان ما در میادین مختلف از خودشان نشان دادند، هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا شکسته است؛ با همین سرمایه‌های اجتماعی شکل‌گرفته در دفاع مقدس توانستند در مقابل اسکتبار جهانی ایستادگی کنند.

مجتهدزاده تصریح کرد: ما باید امید به آینده و اعتماد به نفس را به عنوان عقبه ایدئولوژی و نظامی برای جوانان ایجاد کنیم، از این‌رو جوان ما برای طراحی آینده نیاز به شناختن گذشته پرشکوه انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها