بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از یادمان شهدای گمنام یاسوج+ تصاویر

سرهنگ «خواست خدایی» به همراه تنی چند از کارکنان این اداره از یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا یاسوج بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ - 26May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره و کارکنان اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا بازدید کرد.
 
سرهنگ خواست خدایی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق و شهدای خدمت، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور فقید مسئولیت پذیری و مردم داری بود و در راه خدمت به خلق که بالاترین عبادت است به شهادت رسید.
 
سرهنگ خواست خدایی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: با توجه به آشفتگی سیاسی اقتصادی نظامی کشور، صدام معتقد بود که ظرف مدت یک هفته ایران را تصرف می‌کند.
 
وی افزود: صدام و حامیان رژیم بعث عراق اخلاق، اخلاص، مکتب امام حسین (ع) را در ایرانی‌ها ندیده بود و ۳۴ روز مقاومت خرمشهر درس بزرگی برای صدام بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان نظامی حامی رژیم بعث به صدام این تضمین را دادند که ایرانی‌ها مگر اینکه به کره ماه بروند که بتوانند این شهر را از شما بگیرند، اما با توکل بر خداوند و رهبری امام خمینی (ره) در چنین روز‌هایی آزادی خرمشهر در کشور طنین انداز شد.
 
وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد این افتخار را دارد که در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر، پنج شهید والامقام را تقدیم نظام کرده است.
 
سرهنگ خواست خدایی به نقش هواشناسی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هواشناسی در زمان انجام عملیات‌های مهم نقش حساسی را ایفا می‌کرد.
 
در این بازدید زیارت عاشورا قرائت و همچنین از ایثارگران اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
 
بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از یادمان شهدای گمنام یاسوج
بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از یادمان شهدای گمنام یاسوج
بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از یادمان شهدای گمنام یاسوج
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها