فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در کارون

سردار میرفیضی گفت: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی خوزستان با رصد اطلاعاتی گسترده، هویت و محل اختفای اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را در شهرستان کارون شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پس از تعقیب و مراقبت در عملیات مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ - 26May 2024

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در کارونبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، احشام، آرایشگاه‌های زنانه، جاده‌ای و معابر در چند شهرستان خوزستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی خوزستان با رصد اطلاعاتی گسترده، هویت و محل اختفای اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را در شهرستان کارون شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پس از تعقیب و مراقبت در عملیات مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۲ دستگاه خودروی پژوی پارس و تعدادی پلاک سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با مخلان امنیت برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها