گرامیداشت یاد و خاطره «شهید جمهور» به میزبانی ارتش در قم

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت امروز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ - 26May 2024

گرامیداشت یاد و خاطره «شهید جمهور» به میزبانی ارتش در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت امروز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» فرمانده ارشد ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در سخنانی، خدمت صادقانه و ماندگار را میراث ارزشمند شهدای خدمت بویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید خواند و بر میثاق جاودان و استوار ارتش با شهدا در پیمودن راهشان و عزم جدی بر خدمت به مردم تاکید کرد.

در ادامه، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم شهدای خدمت عنوان کرد: اینکه در سرتاسر کشور مراسمی به یاد این شهیدان والامقام برگزار می‌شود، نشاندهنده قدرشناسی مردم نسبت خدمات ارزشمند آنان است.

وی افزود: خدمات صادقانه، خالصانه و ماندگار شهدای خدمت، مصادیقی از حکمرانی الهی در جامعه است و مردم بیدار ما همواره مشی شهدا را بخصوص در انتخاب رئیس جمهور اصلح، ادامه خواهند داد.

این مراسم با مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده در رثای سیدالشهدا و شهدای خدمت همراه بود.

در مراسم فوق، سید محمد آقامیری استاندار قم و احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده انتظامی استان و نمایندگانی از سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم و فرماندهان و کارکنان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها