برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهید رئیسی در اصفهان

مراسم گرامیداشت شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت از سوی کسبه و بازاریان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 26May 2024

مراسم گرامی‌داشت آیت‌الله رئیسی از سوی بازاریان اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیین بزرگداشت شهید آیت‌الله رییسی رئیس جمهور و همراهان از سوی اصناف، بازاریان و کسبه در مسجد جامع اصفهان با حضور آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان، سردار «محتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهری، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت‌الله «سیدابوالحسن مهدوی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید جمهور ویاران شهیدش اظهارداشت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فردی خستگی ناپذیر بود ودر راه خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت.

وی به برخی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی از زبان رهبری اشاره کرد و افزود: حضور میلیون‌ها نفر در سراسر ایران اسلامی در تشییع و مراسم یادبود شهید جمهور ویارانش هم به خاطر انقلابی بودن ایشان است.

این مسئول ادامه داد: یکی از امتیازات ایشان پرداخت بدهی های دولت قبل بود و خزانه دولت که رو به خالی شدن بود جبران شد و تورمی که اضافه‌تر می‌شد جلوی رشدش گرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها