عضو خبرگان رهبری:

شهید رئیسی فردی خدمتگزار، پرکار و مطیع رهبری بود

آیت‌الله مهدوی با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی و همراهانش، گفت: شهید رئیسی فردی خدمتگزار، خالص، پرکار و مطیع رهبری بود.
کد خبر: ۶۶۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ - 26May 2024

آیت‌الله رییسی فردی خدمتگزار، خالص، پرکار و مطیع رهبری بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم  گرامیداشت شهدای خدمت، که در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار داشت: این حادثه همه را متاثر کرد و شهادت این عزیزان برای مردم و کشور خسارت بود ولی قطعا می دانیم لطف الهی جبران کننده است. 

وی ادامه داد: بعد از سال ها که مردم فراز و نشیب های متعددی را در دوران انقلاب با روی کار آمدن مسئولین و وعده دادن های آنها دیده بودند اما در عمل چیز دیگری مشاهده می کردند بالاخره توفیق الهی بود در همین دو سال چند ماهی که این شخصیت ارزشمند، خالص، پرکار و مطیع رهبری، ریاست جمهوری داشت وضعیت کشور خیلی جلو رفت.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: یکی از امتیازات ایشان پرداخت بدهی های دولت قبل بود و خزانه دولت که رو به خالی شدن بود جبران شد و تورمی که اضافه تر می شد جلوی رشدش گرفته شد و جلوی خلق پولی که ارزش پول ملی را پایین می آورد گرفته شد صادرات مخصوصا با همسایگان رشد مضاعفی پیدا کرد و دشمن می دید که مردم آهسته آهسته محبت رئیس جمهور را به دل گرفته بودند.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله رییسی بحق فرد پر تلاش و پر افتخاری بودند ولی بالاخره مصلحت و تقدیر الهی این بود که ایشان در راه خدمت به شهادت رساند که باید صبر زیادی داشته باشیم و تحمل کنیم و خدای متعال انشا الله به لطفش این ضایعه بزرگ را جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها