تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

شهرک‌نشینان معترض تظاهراتی را در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برگزار کردند و خواهان امضای توافق مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.
کد خبر: ۶۶۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 26May 2024

تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی باز هم شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که صهیونیست‌های معترض این بار در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، این معترضان صهیونیست اندکی پیش از برگزاری جلسه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی تظاهرات اعتراضی خود را برگزار کرده‌اند.

طبق اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی صهیونیست‌های معترض در تظاهرات اعتراضی خود خواهان امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

شب گذشته نیز نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی باز هم شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست بود.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست در «تل‌آویو»، «قدس»، «قیساریا» و چندین شهرک صهیونیست‌نشین دیگر دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه، برکناری کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شده‌اند.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بار‌ها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد‌ها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار