معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

شهید آیت الله «رئیسی» به امام رضا (ع) گره خورده بود

«مدنی» گفت: آیت الله رئیسی به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گره خورده بود و مردم ایشان را به نام خادم الرضا (ع) می‌شناسند.
کد خبر: ۶۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ - 27May 2024

شهید آیت الله «رئیسی» به امام رضا (ع) گره خورده بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید امیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور عصر امروز در مراسم شهید آیت الله «رئیسی» و همراهان وی که در روستای خرما کلای قائمشهر برگزار شد، با بیان اینکه این روستا آخرین روستایی است که رئیس جمهور در عمرشان حضور داشت از این روستا به عنوان یک الگو برای کشور یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه، ما انسان بزرگی را از دست داده‌ایم، اظهار داشت: ما هنوز متوجه نیستیم چه نعمتی را خدا از ما گرفت و امیدوارم خدا به ما توفیق بدهد تا راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

مدنی با بیان اینکه، هر آدمی به هر شهرتی می‌رسد به یک عنوانی گره می‌خورد، افزود: آیت الله رئیسی به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گره خورده بود، با اینکه ۲۰ سال در قوه قضائیه خدمت کرده بود، اما مردم ایشان را به نام خادم الرضا می‌شناسند.

این مسئول عنوان کرد: کشور یک شبه عزیزی را از دست داد، اما شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی که بیشترین ضربه را در از دست دادن ایشان احساس کرد، یک تنه ایستاد و وظیفه خود دانست تاهمه را به آرامش دعوت کند و این انقلاب را حفظ کند. 

معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به مردمی بودن رئیس جمهور، ادامه داد: با اینکه در کشور مسئول زیاد دیدیم، اما مردمی بودن و بی‌تابی برای مردم و توجه خاص به روستاییان، آیت الله رئیسی را از دیگران متمایز می‌کرد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع کارگران و واحد‌های تولیدی برای ایشان خیلی اهمیت داشت و وقتی وارد کارخانه تازه احیا می‌شد از تولید دوباره بسیار خرسند می‌شد.

مدنی به تشییع عظیم پیکر رئیس جمهور در تهران و شهر‌های دیگر اشاره کرد و افزود: مردم احساس کردند یک یار و پشتوانه شان را از دست داده اند و حتی کسانی که به ایشان رأی نداده بودند هم آمده بودند.

معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه بواسطه این مرد بزرگ خدا به این مسئولان آبرو داد، بیان کرد: آیت الله رئیسی می‌گفت من یک طلبه ساده ام و همین طلبه آبروی علمای بزرگ حوزه‌های علمیه شد و همچین مردی در راه خدمت به مردم در یک روستای محروم با آن غربت از این دنیا پرکشید و شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار