فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

شهید رئیسی الگوی ولایت‌پذیری و در هر جایگاهی منشا تحول بود

سردار فدا با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی، گفت: شهید رئیسی الگوی ولایت‌پذیری و در هر جایگاهی منشا تحول بود.
کد خبر: ۶۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳ - 27May 2024

شهید رئیسی الگوی ولایت‌پذیری و در هر جایگاهی منشا تحول بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» در شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت: نقش استان اصفهان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و شهدای والامقامی همچون شهید خرازی، شهید کاظمی و شهید قجه‌ای نقشی موثر و کلیدی در عملیات بیت‌المقدس داشتند.

وی ادامه داد: هرکجا که دست به زانوی خود گرفتیم و به ظرفیت‌های داخلی نگاه کردیم، قلّه‌های جهان را فتح کردیم، کاری که آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود انجام دادند و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردند.

سردار فدا اضافه کرد: فتح خرمشهر مقتدر شدن ما را در پی داشت، به‌گونه‌ای که امروز چنان قوی شده‌ایم که در برابر رژیم صهیونیستی به‌راحتی می‌ایستم.

وی گفت: هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد» در یک زمانبندی مشخصی، جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی‌های لازم علی‌رغم آمادگی قبلی رژیم صهیونیستی او را تنبیه کرد و عزّت، اقتدار، عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی، بیان داشت: آیت‌الله رئیسی الگوی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری و به فرموده مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در هر جایگاهی منشا تحول بود، در آستان قدس رضوی اقدامات ایشان منشا تحول بود و در قوّه قضائیه تحول و دگرگونی ایجاد کرد. ایشان الگوی مردمی بودن و ساده‌زیستی بود و مبارزه با رانت‌خواری و ویژه‌خواری ازجمله ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.

وی خاطر نشان کرد: ملّت غیور ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان، با بصیرت و بینش کامل، آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حضوری پرشور خواهند داشت.

وی یادآور شد: کار برای خدا، کار و تلاش جهادی، خداپسندانه، وحدت، هم‌افزایی و انسجام از جمله بارزه‌هایی است که کارمندان فولاد مبارکه از طریق آن می‌توانند ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار