نشست تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد

نشست مدیران و رابطان دانشنامه دفاع مقدس استان فارس با هدف بررسی روند اجرایی تهیه و نگارش مقالات دانشنامه استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ - 27May 2024
برگزاری نشست بررسی روند اجرایی تهیه و نگارش دانشنامه دفاع مقدس فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، نشست مدیران و رابطان دانشنامه دفاع مقدس استان فارس با حضور سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و مدیران شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی دانشنامه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با هدف بررسی روند اجرایی تهیه و نگارش مقالات دانشنامه استان برگزار شد.
 
سردار کوشکی پس از ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیر دانشنامه دفاع مقدس استان، گفت: نویسندگان مقاله‌ها و نمایندگان یگان‌ها در خصوص تهیه مقاله‌های چهار حروف اول الفبا شامل ال، ب، پ، ت توجه ویژه‌ای داشته باشند تا چاپ چند جلد نخستین دانشنامه این چهار حرف در سال جاری انجام شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر سرعت در ارزیابی مقالات توسط ارزیاب‌های دانشنامه، گفت: پتانسیل و ظرفیت استان فارس به دلیل نقش بی بدیل و گسترده آن در دفاع مقدس، بسیار بالا است که امیدواریم با تلاش همه نویسندگان، ارزیابان و نماینده‌های یگان‌ها در پایان امسال و قبل از همایش سراسری دی ماه مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جلد اول دانشنامه دفاع مقدس فارس به چاپ برسد.
 
وی با بیان اینکه تشکیل پرونده‌های علمی جهت مداخل و مقاله‌های دانشنامه دفاع مقدس استان، بر توجه ویژه به حوزه مقاله‌های جغرافیایی تاکید کرد.
 
مدیران دانشنامه دفاع مقدس در بخش شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در ادامه جلسه با تاکید بر جایگاه استان فارس و نقش آفرینی رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس بیان داشتند که در تدوین دانشنامه استان فارس در دوران دفاع مقدس باید توجه ویژه نسبت به مداخل و مقاله صورت گیرد.
 
پس از این نشست، کارگاه آموزشی نویسندگان دانشنامه دفاع‌مقدس استان فارس با حضور مدیران دانشنامه شهدا و اشخاص، نظامی و جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها