صداقت و اخلاص از اوصاف منحصر به فرد آیت الله رئیسی بود

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول این چند دهه با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده است، اما همیشه مستحکم‌تر از قبل در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته است.
کد خبر: ۶۶۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 27May 2024

صداقت و اخلاص از اوصاف منحصر به فرد آیت الله رئیسی بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول این چند دهه با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده است اما همیشه مستحکم تر از قبل در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته است.

وی با بیان اینکه صداقت و اخلاص از اوصاف منحصر به فرد آیت الله رئیسی بود گفت: ایشان سال‌ها با خدمت مخلصانه از جمله در جایگاه ریاست جمهوری به خاطر اقداماتی که انجام داد همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تصریح کرد: این مرد بزرگ شب و روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد و با تعهد و مجاهدت مثال زدنی خدمات ارزنده‌ای را برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آورد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی همیشه و در همه حال قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند بیان داشت: تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت نشان داد مردم مسئولانِ با کفایت خود را عاشقانه و خالصانه دوست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار