مدیرحوزه علمیه مسجدسلیمان:

بهترین گزینه برای پاسخ به بصیرت مردم خدمت صادقانه است

حجت‌الاسلام امینی گفت: به احترام این ملت بی‌نظیر و شهدایش حدود ۹۰ مقام از کشورهای دنیا به ایران آمدند، پرچم‌های دنیا نیمه برافراشته شد و مقامات شورای امنیت سازمان ملل به مدت یک دقیقه قیام و سکوت کردند.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 27May 2024

بهترین گزینه برای پاسخ به بصیرت مردم خدمت صادقانه استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدصادق امینی» مدیرحوزه علمیه مسجدسلیمان امروز در آیین سوگواری شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش در جمع مدیران و معلمان آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: ملت ایران پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب با وجود گرفتاری‌های فراوان مانند دریایی مواج در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد به تلاطم درآمد.

وی به واکنش رسانه‌های معاند در پی حضور گسترده مردم در آیین تشییع آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: بیگانگان خوب می‌دانند که در دنیا برای مصائبی کمتر از این یک کشور به هم می‌ریزد و وضعیت نظامی و فوق‌العاده اعلام می‌شود ولی به گفته خودشان در ایران آب از آب تکان نخورد.

حجت‌الاسلام امینی افزود: به احترام این ملت بی‌نظیر و شهدایش حدود ۹۰ مقام از کشورهای دنیا به ایران آمدند، پرچم‌های دنیا نیمه برافراشته شد و مقامات شورای امنیت سازمان ملل به مدت یک دقیقه قیام و سکوت کردند.

مدیرحوزه علمیه مسجدسلیمان بیان داشت: این در حالی است که صدها پهباد و موشک از ایران با اطلاع قبلی حواله اسرائیل شده، دانشگاه‌های مهم آمریکا و اروپا بپا خواسته‌اند و فلسطین با ۱۴۲ رأی از ۱۹۳ کشور دنیا، به ویژه با رأی اسپانیا، ایرلند و نروژ به رسمیت شناخته شده و خشم اسرائیل را برانگیخته است.

وی ادامه داد: این مردم بزرگ و رفتارهای ملی، سیاسی و اجتماعی‌شان را باید بهتر شناخت و بیشتر درک کرد و تنها گزینه برای پاسخ به این همه بصیرت، خدمت صادقانه به سبک آیت الله رئیسی است.

امام جمعه پیشین مسجدسلیمان به جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهیدان خادم‌الرضا(ع) در تهران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ما از این حادثه تلخ، یک فرصت ساختند.

امینی خاطرنشان کرد: آنچه باعث شد که در این صحنه همه ملت حاضر شوند صدق و خلوص، سوز و گداز، شجاعت و صراحت، صبر و بردباری و اخلاق آیت‌الله رئیسی و همراهانش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار