فرماندار اهواز:

آماده برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری در اهواز هستیم

موالی‌زاده‌ گفت: با توجه به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه امسال وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 27May 2024

آماده برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری در اهواز هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «سید احمد موالی‌زاده» فرماندار اهواز امروز در یک نشست رسانه‌ای ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، از آغاز فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه اهواز خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور به منظور حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال گذشته، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه امسال وجود دارد.

فرماندار اهواز ادامه داد: کمیته‌های مختلف انتخاباتی در این حوزه انتخابیه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و جلسات هماهنگی نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

موالی‌زاده گفت: مشکلات انتخابات گذشته شناسایی و آسیب شناسی شدند تا انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به صورت با کیفیت، سالم، باشکوه با مشارکت حداکثری مردم بصیر اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار