اولین جلسه هماهنگی میزبانی از شهدای گمنام در خوزستان برگزار شد

اولین جلسه هم‌اندیشی میزبانی از شهدای گمنام استان خوزستان به ریاست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ - 27May 2024

اولین جلسه هماهنگی میزبانی از شهدای گمنام در خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اولین جلسه هم‌اندیشی میزبانی از شهدای گمنام استان خوزستان امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان خدمتگزارش اظهار داشت: حضور گرم و با بصیرت مردم ایران در مراسمات تشییع و تدفین شهدای خدمت، هم سیلی محکم دیگری به گوش دشمنان بود و هم بار دیگر این ملت بصیر با رهبرشان پیمانی دوباره بستند.

وی افزود: خیل عظیم حضور مردم و عرض ارادت‌شان به شهدای خدمت حتی رسانه‌های معاند را هم وادار کرد که اعتراف کنند، پیوند ملت ایران با نظام، انقلاب و کارگزاران صدیق‌اش محکم تر از همیشه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: هر چه اقتدار و صلابت داریم از برکت وجود خون همین شهدایی است که به ظاهر گمنام‌اند ولی نام شان بر اندام استکبار جهانی لرزه می‌اندازد.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: شهدا، خودشان تعیین می‌کنند که کجا دفن شوند و ما تنها وسیله‌ای هستیم که اسباب این حضور معنوی را فراهم کنیم و خوش به سعادت کسانی مثل شما که برای میزبانی از این شهدا رقابت می‌کنید.

وی متذکر شد: مادامی که فرهنگ شهادت در جامعه جاری است، خطری ما را تهدید نمی کند لذا ما در خصوص تکریم جایگاه شهید با کسی تعارف نداریم. هر مجموعه‌ای که درخواست داده باید یادمان شهید را قبل از خاکسپاری به اتمام برساند و مقدمات پیوست فرهنگی آن محیط را نیز فراهم کند.

در ادامه این جلسه حاضرین گزارشی از آخرین روند فعالیت‌های خود جهت میزبانی شایسته از شهدای گمنام ارائه دادند و خواستار تداوم جلسات تا زمان قطعی واگذاری شهید در مجموعه خود شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار