نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید «رئیسی» الگوی موفقی از دولت انقلابی و اسلامی را به نمایش گذاشت

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه شهید «رئیسی» الگوی موفقی از دولت انقلابی و اسلامی را به نمایش گذاشت، گفت: این مهم برای همه ملت‌های سرگردان دنیا پاسخگو است و می‌بینید امروز چهره این فرزند حضرت فاطمه(س) چگونه در دنیا می‌درخشد و برای گمراهان وادی سرگردانی مثل شمع روشن راهنمایی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ - 27May 2024

شهید «رئیسی» الگوی موفقی از دولت انقلابی و اسلامی را به نمایش گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در همایش مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: مشکلاتی که امروز در جهان اسلام مشاهده می‌کنید ریشه در تاریخ دارد منتهی در هر زمانی متناسب با آن زمان است.

وی گفت: امروز استعمار مدرن بدترین نوع وحشی و درنده است و دنیای زیر چکمه‌های استکبار در حال له شدن است و نمونه‌ای از آن را در جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در غزه مشاهده می‌کنیم اما سیستم‌های حکومتی برخی کشورهای اسلامی نسبت به این جنایات بی‌تفاوت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: ۵۷ کشور به اصطلاح اسلامی اگر در واقعیت به دنبال احکام اسلام بودند و یک اخم به اسرائیل می‌کردند دیگر جرأت نداشت که به فلسطین تُند نگاه کند لذا این مسئله حل نشود کار دنیا اصلاح نمی‌شود.

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: اگر در این مقطع خاص در سال ۵۷ انقلاب اسلامی نمی‌بود، سرنوشت جهان و مردم معلوم نبود به دست چه کسانی می‌افتاد چون دیگر بعد از فروپاشی شوروی کار یکسره بود و این لیبرال‌های دموکرات مستبد همه‌کاره جهان می‌شدند و به تعبیر خودشان پایان تاریخ رقم می‌خورد و دیگر به هیچ جریان، دین و مسلکی اجازه هیچ حرکتی نمی‌دادند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌ها مثل مُشک ناب عطر آن به همه دنیا رسیده است و ملاحظه می‌کنید که امروز اسلام ناب دشمن را چگونه به چالش کشیده و عطر ناب آن مشام همه آزادی‌خواهان جهان را معطر کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت‌های مختلفی روی کار آمدند اما خواسته نظام اسلامی را دقیق عمل نکردند و سیاست‌های گوناگونی داشتند، گفت: با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم ولی توفیقی حاصل شد برای دولت سیزدهم که بیشتر برای شخص آیت‌الله «رئیسی» که به معنی واقعی مردمی و انقلابی بود و با بینش و دانشی که داشت کاملاً اهل تشخیص بود و همراه یاران صدیقش توانستند تا حد همین سه سال الگوی دولت انقلابی و اسلامی را نشان دهند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه شهید «رئیسی» الگوی موفقی از دولت انقلابی و اسلامی را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد:  این مهم برای همه ملت‌های سرگردان دنیا پاسخگو است و می‌بینید امروز چهره این فرزند حضرت فاطمه(س) چگونه در دنیا می‌درخشد و برای گمراهان وادی سرگردانی مثل شمع روشن راهنمایی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: در صحنه‌های میدانی و سیاسی و سرنوشت آینده این نظام به خصوص ۵۰ روز پیش رو که رئیس‌جمهور جدید تعیین می‌شود، همه موظفیم روی این قضیه کار کنیم و به جامعه خود مشورتی به جهت معیارها بدهیم تا کارگشا باشد و چون ملاک رأی مردم است این رأی بر اساس کارشناسی درست و صحیح انجام شود که اگر خدای نکرده جز این باشد هزینه سختی باید بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار