مدیرکل بنیاد مسکن انقاب اسلانمی استان زنجان:

صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان 17 درصد بالاتر از میانگین کشوری است

«خواجه‌ای» گفت: طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری در راستای توسعه عدالت اجتماعی انجام می‌شود و صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان 17 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 27May 2024

پیش‌بینی صدور 6 هزار و 700 فقره سند مالکیت روستایی و شهری در زنجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «رضا خواجه‌ای» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته ۵ هزار و ۸۹۳ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و ۵۳۵ فقره برای واحدهای مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد ‌و املاک روستایی صادر شده است، اظهار داشت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال نیز پیش‌بینی می‌شود بیش از 6 هزار و 700 فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شود. 

خواجه‌ای ادامه داد: تاکنون 79 هزار و 930 فقره سند برای واحدهای مسکونی روستایی به میزان 83.7 صادر شده که در مقایسه با نرم کشوری 17 درصد بالاتر است.  

وی طرح سنددار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی دانست و افزود: در دوماه گذشته در استان، 503 فقره سند روستایی و 21 سند شهری صادر شده که در تلاش هستیم تا پایان سال درصد قابل توجهی از برنامه تعیین شده جلوتر باشیم. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با تاکید بر اینکه، اقدامات زیربنایی این نهاد انقلابی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود و در همین راستا همکاری مناسبی با ثبت اسناد و املاک وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: طرح سنددار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستا‌ها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود. 

خواجه‌ای با اشاره به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان سال گذشته در سطح کشور، رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده و برای به دست آوردن این جایگاه برای استان مرهون همین تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی است. امید است امسال نیز با تداوم این روند شاهد سنددار شدن طیف وسیعی از جامعه شهری و روستایی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار