معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

ترخیص ۶۵ هزار وسیله نقلیه در تهران با مراجعه غیرحضوری شهروندان

سرهنگ کشیر از ترخیص ۶۵ هزار وسیله نقلیه طی دو ماه از مرکز خدمات ترافیکی پلیس راهور و از طریق مراجعه غیر حضوری شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 27May 2024

ترخیص ۶۵ هزار وسیله نقلیه در تهران با مراجعه غیرحضوری شهروندانبه گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ «فیروز کشیر» معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار ترخیص وسایل نقلیه از یکم فروردین ۱۴۰۳‬ تا ۵ خرداد ۱۴۰۳‬ اظهار داشت: میانگین روزانه حدود ۱۵۰۰ نفر، برای خودرو و ۲۰۰ نفر برای ترخیص موتورسیکلت، مراجعه حضوری به مرکز خدمات ترافیکی داریم.

وی افزود: حدود ۸۸ درصد از شهروندان به صورت غیرحضوری با مراجعه به «پلیس +۱۰» و یا با اپلیکیشن «پلیس من» کار‌های مربوط به ترخیص را انجام می‌دهند، که از یکم فروردین ۱۴۰۳‬ تا ۵ خرداد ۱۴۰۳ حدود ۸ هزار ترخیص غیرحضوری خودرو و ۵۷ هزار ترخیص غیرحضوری موتورسیکلت صورت گرفته است.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: افراد می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» عکس و مدارک وسایل نقلیه خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند و در آخر پیامکی برای صاحبان وسیله نقلیه ارسال خواهد شد.

سرهنگ کشیر افزود: برای فرآیند ترخیص نیز با ارائه پیامک ارسال شده به پلیس +۱۰ تیک ترخیص را فعال کرده و صاحب وسیله نقلیه می‌تواند با مراجعه به پارکینگی که خودرو در آن متوقف شده نسبت به ترخیص آن اقدام کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار