جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری با همدلی حضوری پرشور داشته باشند

سردار فدوی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم باید در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ - 27May 2024

شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با پشتوانه مردم حکومت اسلامی را بنیان گذاشتند و این افتخاری برای استان مرکزی است که زادگاه ایشان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند. در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم باید در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و شعور داشته باشند.

وی بیان داشت: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌ شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است. مردم ما در این ۴۵ سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند.

سردار فدوی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتهای برتر دنیاست، دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده‌اند و شاهدیم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما پشتوانه‌ های بی‌‌شماری مانند شهدا داریم که هر کدام می‌توانند توطئه‌‌های بی‌شماری را از بین ببرند، حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود، در حالی که دشمنان با کارهای خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند.

وی افزود: سالهاست است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود، خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است ولی همچنان در پی خباثت‌ های خود هستند.

سردار فدوی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم؛ باید هوشیار بود که هدف دشمن محقق نشود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران در طی این سالها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته است خدمت و نوکری کرده است. پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی فعالیت و خدمات خوبی را در این استان انجام داد، در عرصه مسکن سپاه پاسداران رتبه برتر را در کشور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار