پیام سرهنگ رجبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار یزد به مناسبت اولین جشنواره نماز و نیایش؛

یاوران امام(ره) در جبهه‌های نبرد سینه‌های خود را آماج تیر دشمن قرار‌دادند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به مناسبت اولین جشنواره نماز و نیایش اظهار داشت: آن گونه که امام حسین(ع) در صحنه‌ی عاشورا در برابر تیر‌های دشمن ایستادند و نماز را به‌پا‌داشتند. یاوران امام(ره) نیز در جبهه‌های نبرد سینه‌های خود را آماج تیر دشمن قرار‌دادند
کد خبر: ۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ - 21January 2016

یاوران امام(ره) در جبهه‌های نبرد سینه‌های خود را آماج تیر دشمن قرار‌دادند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از یزد، سرهنگ رجبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت اولین جشنواره شعر نماز ونیایش در استان گفت: نماز معراج است و نمازگزار بر فراز قله های ایمان ایستاده است.آن گونه که امام حسین(ع) در صحنهی عاشورا در برابر تیرهای دشمن ایستادند و نماز را بهپاداشتند. یاوران امام(ره) نیز در جبهههای نبرد سینههای خود را آماج تیر دشمن قراردادند.

اما لحظه ای از نماز غافل نشدند. هشت سال دفاعمقدس را می توان آیینهای از جوانمردی و ایثار رزمندگان نمازگزار دانست. آنها که با وضو و با توسل به سالار شهیدان،الله اکبر گویان به دیار باقی شتافتند و درحال لازم است که ما با الگو گرفتن از بزرگان دین خود از فرهنگ نماز پاسداری کنیم.

برگزاری جشنواره شعر نماز می تواند گامی موثر و بزرگ در این راه باشد. مسیری که می تواند راهگشای جوانان ما در امور دینی از جمله نماز و اقامه ی آن باشد. امید اینکه خداوند به تمامی دست اندرکاران این جشنواره توفیق و اجری معنوی عنایت فرماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار