رئیس کمیته رئیس ادبیات کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی خبر داد؛

انتشار فراخوان دعوت به همکاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی

«رمضانی» گفت: کمیته ادبیات، تدوین و نشر کتب دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از تمامی پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌‌کند آثار، پژوهش‌ها و مصاحبه‌های انجام شده و ایده‌های خود را در زمینه دفاع مقدس و شهدای والامقام با هدف حفظ و نشر آن با این کمیته به اشتراک بگذارند.
کد خبر: ۶۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴ - 27May 2024

انتشار فراخوان دریافت آثار دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی«محمود رمضانی» رئیس کمیته رئیس ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان، اظهار داشت: ۱۳ سیاست‌ کلی برای دومین کنگره دو هزار شهید استان تعیین و ابلاغ شده که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه هشت کارگروه زیر مدیریت ستاد اجرایی دومین کنگره دو هزار شهید استان که در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود، تشکیل شده است، بیان داشت: در دومین کنگره ملی به دنبال کیفی‌سازی برنامه‌های اجرایی هستیم تا بتوانیم برنامه‌های تأثیرگذاری را در جامعه اجرا کنیم.

رئیس کمیته رئیس ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی تبیین کرد: کمیته ادبیات، تدوین و نشر کتب دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از تمامی پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌‌کند آثار، پژوهش‌ها و مصاحبه‌های انجام شده و ایده‌های خود را در زمینه دفاع مقدس و شهدای والا مقام با هدف حفظ و نشر آن با این کمیته به اشتراک بگذارند.

رمضانی با بیان اینکه هر کدام از آثار ارسالی پس از بررسی و کسب امتیاز در  شورای ارزیابی کمیته مذکور حمایت لازم برای نشر و یا چاپ آن‌ها صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: رویداد‌های مربوط به مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان و فرماندهان و عملیات‌های دفاع مقدس از موضوعات استان شهید پرور خراسان جنوبی است.

وی اضافه کرد: از تمامی اصحاب قلم و نویسندگان در زمینه تدوین و تألیف کتب دفاع مقدس و شهدای والامقام در گروه‌های سنی بزرگسال، کودک و نوجوان دعوت می‌شود با ارسال خلاصه‌ای از رزومه خود شامل نمونه کار و سوابق پژوهشی، مراتب علاقه‌مندی و همکاری خود را به این کمیته اعلام فرمایند.

رئیس کمیته رئیس ادبیات و تدوین کتب دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی بیان داشت: از همه علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید آثار خود را تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنگره به آدرس خراسان جنوبی؛ بیرجند، خیابان امام موسی صدر غربی، پلاک ۴۳، کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان با کد پستی ۹۷۱۸۷۵۳۹۹۱ ارسال کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۴۴۲۶۵۷ -۰۵۶ و یا ۳۲۳۲۳۵۸۳-۰۵۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار