در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد؛

تجدید میثاق دانشگاهیان کرمان با سیدالشهدای خدمت

به همت سازمان بسیج اساتید استان کرمان جامعه دانشگاهی با حضور در جوار مرقد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رییس جمهور شهید آیت الله رییسی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۶۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 27May 2024

تجدید میثاق دانشگاهیان کرمان با سیدالشهدای خدمت

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به همت سازمان بسیج اساتید کرمان، جامعه دانشگاهی کرمان به مناسبت هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراهشان، با حضور در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا به‌ویژه سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی تجدید میثاق نمودند.

در ابتدای این مراسم «قاسم محمدی‌نژاد» رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت.

رئیس بسیج اساتید استان با بیان برخی ویژگی‌های مدیریتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وی را الگوی بی‌بدیل مدیریت انقلابی توصیف کرد.

نظام جمهوری اسلامی خدامحور و مردم‌پایه است

در ادامه حجت‌الاسلام «علی عرب‌پور» نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، تاریخ انقلاب اسلامی را مملو از حوادث سخت بیان کرد و افزود: این نظام خدامحور و مردم‌پایه در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب توانسته است بسیاری از بحران‌ها را پشت سر گذاشته و از سختی‌ها به‌سلامت عبور کند.

 با بیان تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان که دوام و بقای چندانی نداشتند ابراز داشت: این انقلاب در نوع خود بی‌نظیر است و بسیاری از رهبران کشور‌های مختلف نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت آیت‌الله رئیسی از دوران طلبگی تا دوران مدیریت ایشان در جایگاه‌های مختلف، ایشان را فردی مومن به خداوند و معتقد به ولایت‌فقیه، ساده‌زیست و پیگیر در امور اجرایی به منظور احقاق حقوق ملت توصیف کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، معیار تشخیص برای انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح، ولایت‌مدار و مردمی را شخص آقای رئیسی دانست که دولتش مصداق دولت کریمه در عصر غیبت بود و توانست یکبار دیگر دنیا را با گفتمان انقلاب اسلامی آشنا نماید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده رئیس‌جمهور فقید بر این نکته تأکید کرد: شهدای خدمت انسان‌های بی‌بدیلی بودند که ضایعه فقدان هرکدام از آن‌ها هرگز جبران نخواهد شد. 

لازم به ذکر است این مراسم با قرائت بیانیه توسط بسیج دانشجویی، اهدای گل و ادای احترام به جایگاه شهدای خدمت به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار