معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

رسیدگی به سلامت رزمندگان در چرخه طب رزم از اهمیت بالایی برخوردار است

سردار پورجمشیدیان گفت: در چرخه طب رزم، موضوع رسیدگی، امداد، انتقال و سلامت رزمندگان فوق‌العاده پر از اهمیت است و امروز ارتش‌های جهان روی آن تمرکز دارند و در کنار ارتش‌ها، نیرو‌های امداد و نجات نیز نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۶۶۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ - 27May 2024

در چرخه طب رزم موضوع رسیدگی، امداد، انتقال و سلامت رزمندگان فوق العاده پر اهمیت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه آغاز سومین مسابقات «شمس ۳» نزسا اظهار داشت: در ابتدا شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم و همراهانشان را در سانحه بالگرد تسلیت می‌گویم. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «راه پیشرفت این کشور باقی است و باید با جدیت پیگیری شود.»

وی افزود: ما نیز در این جهت در بهداری نیروی زمینی سپاه، سال‌های طولانی است که درباره موضوع چرخه امداد و نجات مباحث مربوط به طب رزم را در دستور کار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در دنیا جزو نیرو‌های مسلحی هستیم که تجربه جنگ و بحران‌های مختلف را تجربه کرده‌ایم، اظهار داشت: در چرخه طب رزم، موضوع رسیدگی، امداد، انتقال و سلامت رزمندگان فوق‌العاده پر از اهمیت است و امروز ارتش‌های جهان روی آن تمرکز دارند و در کنار ارتش‌ها، نیرو‌های امداد و نجات نیز نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.

سردار پورجمشیدیان تأکید کرد: بهداری نیروی زمینی سپاه در موضوع طب رزم هم تجربیات و مطالعات خوبی دارد و هم آموزش‌های جامعی را برای یگان‌های ما انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از رزمندگان در یگان‌های نیروی زمینی سپاه، آموزش‌های پزشکیاری و بهیاری را فرا گرفته و خودشان می‌توانند موضوعات خودامدادی و دیگر امدادی را به صورت جدی انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: در کنار تجهیز یگان‌ها به تجهیزات و امکانات طب رزم، نکته مهم دیگری آن است که با مطالعه و آموزش، اقدامات بسیار خوبی نیز انجام گرفته است.

وی تأکید کرد: آنچه که امروز در استان آذربایجان شرقی و در تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه انجام می‌دهیم، مسابقاتی برای ارتقاء سطح توانمندی رزمندگان است.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه امروز سومین دوره مسابقات طب رزم به نام «شمس ۳» بین شش یگان زرهی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات به جهت دیدن توانایی‌های میدانی یگان‌ها و آمادگی نیرو‌های رزمنده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در غرب آسیا و حتی در بخش‌های قابل توجهی از جهان، بهداری نیرو‌های مسلح کشورمان توانایی‌ها و تجربیات بسیار خوبی را ایجاد کرده است تا در صورت لزوم در صحنه رزم به رزمندگان ما کمک کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار