ادامه اعتراض‌های جهانی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

تظاهرات اعتراضی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ - 27May 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تظاهرات اعتراضی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان برگزار شد.

تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا

کانال تلگرامی الاعلام المقاوم (اطلاع رسانی مقاومت) تصاویری از تظاهرات حامیان مقاومت فلسطین در کانادا پخش کرد.

تظاهرات در آمستردام علیه جنایات رژیم اشغالگر در رفح

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات شماری از شهروندان هلندی مقابل سفارت آمریکا در آمستردام پایتخت این کشور پخش کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، جنایات اخیر رژیم اشغالگر در غرب رفح در جنوب نوار غزه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، شعار‌هایی علیه رژیم اشغالگر و جنایات این رژیم سر می‌دادند.

درخواست دانشجویان دانشگاه فرانکفورت برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی

کانال تلگرام فلسطین آنلاین، با انتشار تصاویری نوشت: شماری از دانشجویان دانشگاه فرانکفورت، مدیریت دانشگاه را به قطع روابط با دولت اشغالگر به سبب ارتکاب جنایت کشتار جمعی در نوار غزه فراخواندند.

پلیس آلمان شماری دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد

کانال تلگرام فلسطین آنلاین با انتشار تصاویری نوشت: پلیس آلمان، شماری دانشجو را که در «جشنواره دموکراسی» در شهر بن، توقف جنایت‌های ارتش اشغالگر در نوار غزه را خواستار شدند، بازداشت کرد.

درخواست دانشجویان دانشگاه منچستر برای قطع روابط با رژیم اشغالگر

کانال تلگرامی فلسطین آنلاین، با انتشار تصاویری نوشت: شماری از دانشجویان دانشگاه منچستر، پارچه نوشته‌ای را بر دیوار دانشگاه نصب کردند که در آن قطع روابط با دولت اشغالگر را به سبب جنایت هایش در نوار غزه خواستار شدند.

صدور اخطار برای پایان اعتراض دانشجویان کانادا

به دانشجویان معترض کانادا برای پایان اعتراضهایشان به جنگ غزه، مهلت تعیین و اخطار داده شد. شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز در گزارشی به بررسی ادامه اعتراض‌های دانشجویان کاناد پرداخت و اینکه این اعتراض‌ها با چه واکنش‌هایی همراه شده است.

تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین در چادر‌های دانشگاه تورنتو در حال مذاکره با مدیران دانشگاه هستند. به دانشجویان تا صبح فردا برای تخلیه چادرهایشان فرصت داده شده است. تظاهرکنندگان آخرین پیشنهاد دانشگاه را رد کرده و پیشنهاد خودشان را مطرح کرده اند. به گفته دانشجویان، پیشنهاد‌های دانشگاه خواسته‌های دانشجویان را برای افشای سرمایه گذاری در شرکت‌های اسرائیلی و قطع این سرمایه گذاری‌ها برآورده نمی‌کند.

تظاهرکنندگان می‌گویند پیشنهاد آنها شامل ایجاد یک کارگروه مشترک برای افشای سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در شرکت‌های اسرائیلی و قطع روابط با دانشگاه‌های اسرائیل است. به گفته دانشجویان، این سرمایه گذاری‌ها غیرقانونی است.

دانشجویان می‌گویند که مسئولان دانشگاه، خواسته‌های آنها را جدی نمی‌گیرند. مسئولان دانشگاه، دانشجویانی معترض را عملا تهدید می‌کنند که به اعتراض‌های خود پایان دهند. دانشجویان می‌گویند نباید از دلار‌های شهریه تحصیل آنها برای کشتن خانواده‌های فلسطینی ازطریق شرکت‌های اسرائیلی استفاده شود.

اعتصاب سراسری در الخلیل در محکومیت جنایت در رفح

کانال تلگرام فلسطین پست، تصاویری از اعتصاب سراسری در شهرک بیت اُمَّر در شمال الخلیل به مناسبت شهادت آوارگان رفح و محکوم کردن کشتار اشغالگران به اشتراک گذاشت.

ادامه اعتراض‌های جهانی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

ادامه اعتراض‌های جهانی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

تظاهرات در داکار در همبستگی با مردم فلسطین

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار