معاون انتظامی امنیتی وزارت کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هیچگونه مشکل امنیتی در مراسم تشییع شهدای خدمت نداشتیم

میراحمدی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: دستگاه اطلاعاتی با اشراف کامل و مراقبتهای لازم بر اراده‌های دشمنان برای اقدامات تروریستی فائق آمدند.
کد خبر: ۶۶۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸ - 28May 2024

هیچگونه مشکل امنیتی در مراسم تشییع شهدای خدمت نداشتیم«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهانشان در سانحه هوایی، اظهار داشت: همانطور که صاحب‌نظران عنوان کردند جهان تا به حال شاهد اینچنین جمعیتی نبوده است؛ حضور جمعیت میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت همچون مراسم تشییع امام خمینی (ره) و پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیر بوده است. 

میراحمدی گفت: بحمدالله در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوب توسط شورای تامین استان‌ها و دیگر دستگاه‌ها؛ تشییع‌کنندگان از امنیت لازم در مقابل هرگونه تهدیدی مصون بودند.

معاون انتظامی امنیتی وزارت کشور افزود: بحمدالله در موضوع امنیتی هیچگونه مشکل امنیتی نداشتیم و دستگاه اطلاعاتی با اشراف اطلاعاتی کامل و مراقبت‌های لازم بر اراده‌های دشمنان برای اقدامات تروریستی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت فائق آمدند و به فضل الهی شاهد امنیت کامل در این مراسم بودیم.

وی درباره حوزه ایمنی هم خاطرنشان کرد: با تدابیر انجام شده خوشبختانه هیچگونه مشکل حادی نداشتیم. اما حدود ۴۰۰ نفر که به دلیل سیل جمعیت دچار ضعف شدند به طور سرپایی مداوا شدند؛ تنها چند نفر به بیمارستان منتقل شدند که پس از اقدامات صورت گرفته مرخص شدند.

میراحمدی اضافه کرد: امنیت و ایمنی مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت به طور صددرصد و مطلوب در یکی از بزرگترین تجمع‌های مردمی برقرار شد.

معاون انتظامی امنیتی وزارت کشور با اشاره به حضور بیش از ۶۰ هیئت خارجی در مراسم ادای احترام به پیکر شهدای خدمت گفت: خوشبختانه مراسم استقبال و بدرقه از این هیئت‌ها در بالاترین سطح انجام شد و هیچگونه مشکلی در این حوزه نداشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها