فرماندار سرپل ذهاب:

امکانات و زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین تقویت شود

«بابلی» گفت: تقویت و آماده‌سازی امکانات و زیرساخت‌های شهرستان سرپل ذهاب و بهره‌گیری از توان و ظرفیت ستاد مردمی برای پذیرایی و میزبانی در خور شایسته از زائران اربعین استفاده کرد.
کد خبر: ۶۶۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ - 27May 2024

امکانات و زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین تقویت شود به گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در اولین جلسه ستاد اربعین سرپل‌ذهاب در سالن جلسات شهدای بازی دراز فرمانداری اظهار داشت: باید امکانات لازم برای تردد سهل و آسان و شرایط اسکان و پذیرایی از زائران در شهرستان سرپل‌ذهاب فراهم شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهر سرپل ذهاب از شهرهای همجوار قصرشیرین و مرز خسروی محل تردد زائران اربعین است می توان با برنامه ریزی مناسب در جهت تقویت زیرساخت های موجود و استفاده از ظرفیت های مردمی خدمات رسانی بهتری انجام شود ضمن اینکه شهرداری نیز باید امکانات خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات افزایش دهد و رضایت زوار عتبات عالیات را در اولویت قرار دهد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه گفت: در اربعین امسال باید تلاش شود بین کمیته‌های زیرساخت و موکب ها هماهنگی های لازم انجام شود و همچنین مساله بهداشت و درمان نیز مقوله مهمی است که باید متناسب با حضور زائران نیز این امکانات افزایش یابد.

بابلی ادامه داد: تمام تلاش ما این است زائران خاطره خوبی از این شهرستان داشته و سفیرانی تاثیر گذار برای معرفی فرهنگ این منطقه به سایر نقاط کشورمان باشند و ما نیز پذیرش زائران را بدون محدودیت از هر نقطه ایران اسلامی در سرپل ذهاب داریم و طبق برآوردها و پیش بینی های صورت گرفته تلاش بر ارائه بهترین و بیشترین خدمات رسانی به زائران است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب بر تقویت و آماده‌سازی امکانات و زیرساخت‌های این شهرستان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت ستاد مردمی برای پذیرایی و میزبانی در خور شایسته از زائران اربعین تاکید کرد.

حرکت ارزشمند اربعین در میان جهانیان بازتاب بین المللی دارد

حجت الاسلام ـ«سیدمحمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب نیز گفت: این شهرستان در مسیر عتبات عالیات قرار دارد و باید برای تسهیل در تردد زائران از امکانات بخش دولتی و ظرفیت های مردمی بهره بگیریم و در این راستا کمبودهای موجود بررسی و در جهت تقویت آن فعالیت کنیم.

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: در چند سال اخیر با تلاش مسئولان با روحیه جهادی، امنیت کامل و بستر مناسب برای تردد زوار فراهم شده از این رو امید است این روند با تقویت ظرفیت های بالقوه در اربعین امسال مطلوبتر پیش برود.

وی در ادامه گفت: حرکت ارزشمند اربعین در میان جهانیان بازتاب بین المللی دارد و همه باید با تمام توان در راستای پذیرایی شایسته از زائران تلاش کنیم و مردم شهید پرور سرپل ذهاب نیز همچون سنوات گذشته پای کار هستند.

حجت الاسلام ساداتی اضافه کرد: مردم سرپل ذهاب برای خدمت رسانی به زائرین مخلصانه پای کار هستند و با برپایی موکب های مردمی از هیچ خدمتی برای زائرین دریغ نمی کنند.

انتهاپیام/

نظر شما
پربیننده ها