مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

شهید رئیسی مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است

روانشاد گفت: اگر جمهوری اسلامی را یک مکتب بدانیم شهید رئیسی الگوی یک فرزند صالح و مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵ - 27May 2024

شهید رئیسی مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (دوشنبه) در سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، سردار علیپور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، جمعی دیگر از مسئولین استانی در سالن شهید آوینی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد، اظهار داشت: «شهید جمهور» مصداق جمهوریت، مردم‌محوری، دموکراسی و شهیدشدن و شهادت در راه مردم‌باوری است

وی افزود: «شهید جمهور» مفهومی ورای ترکیب کلماتی که ما به‌عنوان یک سمت اجتماعی - سیاسی تحت عنوان رئیس‌جمهور در ذهن داریم و به زبان می‌آوریم را در خود دارد.

روانشاد با بیان اینکه «شهید جمهور» تنها به معنای شهادت رئیس‌جمهور نیست؛ بلکه معنای ثانویه‌ای را در خود مستتر دارد و آن شهادت برای جمهوریت اسلامی و برای مردم است، گفت: شیوه مدیریت آیت‌الله رئیسی برای الگوبرداری نه‌تن‌ها در ایران، بلکه در تمامی دنیا و برای همه تاریخ قابل‌بهره‌برداری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است و از فرزند صالح مکتب امام خمینی (ره) و رهرو معظم و له جز این انتظار نمی‌رفت که شهید راه مردم باشد.

وی تصریح کرد: معتقدم اگر جمهوری اسلامی را یک مکتب بدانیم شهید رئیسی الگوی یک فرزند صالح و مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است.

روانشاد خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی مردی از مردم، با مردم و برای مردم بود و مصداق بسیاری از مفاهیم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی، مصداق اسلامی بودن، جهادی بودن، جهاد تبیین، تبیین جهاد است که هر یک‌سویه‌های متفاوتی هستند که مصادیق آن را می‌توانیم در شیوه زیست، مدیریت و شهادتشان ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها