معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، شگفت‌انگیز بود

«رفیعی» گفت: حضور مردم مراسمات گرامیداشت شهید خدمت به نحوی بود که رسانه‌های بیگانه نتوانستند آن را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۶۶۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ - 27May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان اظهار داشت: در محله‌ها و شهرک‌های حاشیه‌نشین شاهد محرومیت و هم شاهد برخی آسیب‌های اجتماعی هستیم که لازم است برای حل این مسائل همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی بر لزوم تقسیم کار برای ادامه فعالیت ها در مناطق حاشیه ای تاکید کرد و ادامه داد: در خصوص محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات برای ارتقای رفاه و بهداشت در این مناطق باید تلاش بیشتری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به حضور گسترده در تشییع پیکر رییس جمهور شهید افزود: حضور مردم در این مراسم به نحوی بود که رسانه‌های بیگانه نتوانستند آن را نادیده بگیرند.

رفیعی گفت: طی چند روز گذشته در بزرگداشت شهدای خدمت سرمایه اجتماعی بالایی را شاهد بودیم و رسانه‌های مختلف نیز به این موضوع اذعان می کنند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید گفتمان نظام را دنبال کرد و آن را در بدنه اجرایی کشور ترویج داد، افزود: این نوع الگوی حکمرانی، گره‌گشاست و چنان که مشاهده شد مسیر طی شده عزت کشور، گسترش ارتباطات با دنیا را در پی داشت که مصالح و منافع آن عاید کشور شده است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها