مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس

«کریمی» بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ - 28May 2024

گسترش و تعمیق فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت از مهمترین اهداف ترویج فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) «وحید کریمی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی در جلسه تبیینی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و سامانه سادم که با حضور مدیران روابط عمومی و تبلیغات ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از مظاهر ایثار، رشادت و عظمت بزرگمردانی است که تاریخ بشریت را دگرگون کرد تا آنجا که ایثار، جهاد و حماسه آنان اندیشه و تفکر مقاومت را در منطقه و جهان به بار نشانده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد بیداری و فریاد ایستادگی و مقاومت در برابر نظام جهانی سلطه از زبان ملت‌­های مختلف دنیا هستیم، تصریح کرد: دستورالعمل مناسبت‌های ملی دفاع مقدس برابر ظرفیت‌های استانی، بومی‌سازی و به تمامی ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های کشوری و لشکری سطح استان خراسان شمالی ابلاغ شده است. هدف از تدوین تقویم مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و سامانه سادم، گسترش و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت به نسل حال و آینده و علاقمندان به فرهنگ متعالی دفاع مقدس است.

کریمی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس، گفت: ارتقاء و تحکیم اقتدار، وحدت نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی، نقش اقشار و زنان و روحانیت و... در دفاع از میهن اسلامی، مقابله با تهدیدات فضای مجازی و تبیین نقش فرماندهی ولی فقیه در حماسه­‌ها و پیروزی‌­های دوران دفاع مقدس از مهمترین راهبرد‌های این حوزه است. لذا در این راستا با بهره­‌گیری از تمامی فعالیت­‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌­ای برای تقویت و تبیین شعار سال ۱۴۰۳ مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شعار سال دفاع مقدس «در راه فتح قلّه‌­ایم» باید در تمامی برنامه‌های اجرایی سرلوحه کار باشد. انتظار می‌رود ادارات بر اساس رسالت و وظایف ذاتی و خدمت‌رسانی به مردم شریف نسبت به برنامه‌ریزی فعالیت‌های مورد نظر در این عرصه اقدام کند. چرا که سامانه سادم آینه عملکرد استان در حوزه فرهنگ دفاع مقدس است و سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهاد‌های کشوری عملکرد رده‌های  استای خود را رصد و ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار