با شعار «خدمت کن و خادم شو»؛

پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی آغاز شد

«هنری» گفت: پویش «خادم ایران» با شعار «خدمت کن و خادم شو» به نام و یاد شهدای خدمت همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 28May 2024

پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، از برگزاری پویش «خادم ایران» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش جهادگران و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس‌جمهور شهید و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات‌رسانی کنند.

وی بیان داشت: این خدمات‌رسانی به مردم عزیز می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وغیره باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش «خادم ایران» با نام و به‌یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند، افزود: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس‌محترم و همراهان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

هنری ضمن دعوت از کلیه گروه‌های جهادی استان جهت پیوستن به این پویش و ارائه خدمت به مردم و محرومین به نام و یاد شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور به طور ویژه گرامی ‌داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار