برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و هفتمین روز از شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 28May 2024

برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و هفتمین روز از شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش شامگاه دوشنبه هفتم خرداد در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم معنوی اظهارداشت: همت و تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی استان در برگزاری این مراسم بویژه برای نسل جوان قابل تقدیر است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان راه خدمت بار دیگر آبیاری شد، و هم اکنون راه انقلاب پر شتاب‌تر باخدمت جهادی ادامه می‌یابد.

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی اظهارداشت: سالگرد تدفین دو شهید گلگون کفن و جاویدالاثر در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، فرصتی برای تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدا شده‌است.

وی افزود: کرامت و بزرگواری شهدا موجب شده است، مضجع نورانی آنها به عنوان چراغ هدایت و ملجایی برای همگان بخصوص دانشجویان قرار گیرند.

اعرابی گفت: اجر زندگی مردان خدا با تفکر واقعی توحیدی رییس جمهور شهید و همراهانش، مقام والای شهادت بود. هرچند ضایعه بزرگ و غمناک شهادت رئیس جمهور برای ملت ایران سخت بود، اما قطعا در تقدیر الهی، حکمت‌هایی نهفته و تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

این مسئول گفت: کار کردن در راه خدا باید با الگو گیری از شهید آیت الله رییسی باشد چرا که ایشان هدف داشت و هدف خود ایمان قلبی داشت و برای همین هیچگاه احساس خستگی نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار