مدیر درمان تأمین اجتماعی البرز:

خدمات شهید جمهور در حوزه درمان البرز شایسته تقدیر است

«طاهرخانی» با بیان اینکه خدمات شهید جمهور در حوزه درمان البرز شایسته تقدیر است، گفت: استان البرز در ابتدای دولت به لحاظ سرانه تخت‌های بیمارستان در رتبه آخر کشور قرار داشت و این دولت در ابتدا متعهد شد که یک هزار و ۵۰۰ تخت بستری تا پایان دولت به استان اضافه کند و امروز در طول ۳۳ ماه دوره این دولت شاهد تحقق بیش از ۸۰ درصد این تعهد هستیم.
کد خبر: ۶۷۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ - 28May 2024

خدمات شهید جمهور در حوزه درمان البرز شایسته تقدیر استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «داریوش طاهرخانی» مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، اظهارداشت: تربیت و راه و رسم زندگی شهید جمهور باعث شد در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری ایشان خدمات ارزنده‌ای را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ایشان انسانی بودند که خود در گذشته با فقر بزرگ شده و هیچ‌گاه گذشته خود را فراموش نکرده بودند و طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری کار‌هایی انجام دادند که تأثیرگذاری بسیاری از آنها را در آینده شاهد خواهیم بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات مهم دولت در حوزه درمان گفت: هزینه‌های بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تأثیر بسیار زیادی بر معیشت افراد دارد و می‌تواند آنها را زیر خط فقر بکشاند و زندگی آنها و افراد تحت پوشش را تحت‌تأثیر قرار دهد.

یکی از اقدامات بسیار مهم دولت شهید آیت‌الله رئیسی ایجاد و تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج بوده است و در همین استان البرز کمک‌های بسیار قابل توجهی به افراد دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج صورت گرفته است.

وی افزود: البرز در ابتدای دولت به لحاظ سرانه تخت‌های بیمارستان در رتبه آخر کشور قرار داشت و این دولت در ابتدا متعهد شد که یک هزار و ۵۰۰ تخت بستری تا پایان دولت به استان اضافه کند و امروز در طول ۳۳ ماه دوره این دولت شاهد تحقق بیش از ۸۰ درصد این تعهد هستیم.

طاهرخانی در ادامه با اشاره به توسعه مراکز درمانی استان البرز در این دولت بیان کرد: یکی از اقدامات مهم ایجاد و توسعه مراکز درمانی بوده است که شاهد ایجاد چندین بیمارستان و مرکز درمانی در سطح استان هستیم.

این مسئول افزود: در اولین سفر دولت به استان البرز در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ بیمارستان کمالشهر تنها پنج درصد پیشرفت کاری داشت و در سفر ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ این بیمارستان بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است و قرار بود در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خدمات بسیار ارزنده‌ای برای کشور انجام دادند و قطعاً خداوند در بهشت در کنار خداوند جایگاه خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار