روایت عضو سابق مجاهدین خلق از روش‌های شکنجه در سازمان؛

از سوراخ کردن دندان با «دریل صنعتی» تا «کشیدن ناخن‌های پا»

عضو جدا شده از سازمان گفت: سازمان نسبت به اعضای خود هم خشونت داشت؛ زمانی که سازمان نسبت به من مشکوک شد، بنده را ۷ ماه زندانی و برای اینکه اعتراف کنم با مته دندان من را سوراخ کرد.
کد خبر: ۶۷۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 28May 2024

روایتی از جنایت منافقین؛ از سوراخ کردن دندان با «دریل صنعتی» تا «کشیدن ناخن‌های پا»به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه (۸ خرداد) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» و مستشاران دادگاه «مرتضی تورک» و «امین ناصری» و «وزیری» نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی آغاز شد.

در این جلسه یکی از اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین خلق با اجازه قاضی در جایگاه قرار گرفت؛ هویت و چهره این شخص به دلیل اینکه بارها توسط منافقین به مرگ تهدید شده، محفوظ است.

وی در مورد وحشت آفرینی و ترور در سازمان مجاهدین خلق اظهار داشت: اقدامات خشن سازمان نه منحصر به جمهوری اسلامی است و نه منحصر به یک زمان خاص. من ۲۲ سال عضو سازمان بودم و تجربه زیستن با اعضای آن را دارم. هیچ زمانی مشاهده نکردیم که مریم رجوی به سوال خبرنگاری پاسخ دهد مگر اینکه سوالات از پیش تعیین شده و عضو سازمان باشد.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب مشاهده می‌کردیم که اعضای سازمان مجاهدین با لشکرکشی خیابانی قصد داشتند دیده شوند. مسعود رجوی معتقد بود اگر اعضای سازمان فقط در خیابان‌ها تردد کنند همان لحظه دیده و از ذهن مردم پاک می‌شوند، اما اگر خشونتی رخ دهد و خونی ریخته شود مردم تا چند روز از حضور مجاهدین صحبت می‌کنند و دیرتر فراموش می‌شوند. در برهه‌ای که دیگر این خشونت‌ها راه به جایی نبُرد، مسعود رجوی تئوری ترور سران و سر انگشتان انقلاب را مطرح کرد. مسعود رجوی معتقد بود قدرت را باید به هر طریقی به دست آورد.

این عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق ادامه داد: تمرین‌های نظامی سازمان در عراق در روستا‌هایی انجام می‌شد که هوادار جمهوری اسلامی بودند و رژیم صدام به مجاهدین گفته بود که اگر می‌خواهید عملیات نظامی واقعی انجام دهید، در این روستا‌ها انجام دهید و جنایات سازمان منحصر به مردم ایران نبود. در عملیات مرصاد مسعود رجوی زمانی که مردم در حال فرار بودند علیه سازمان شعار دادند و اعضای سازمان شروع به تیراندازی به سمت مردم کردند که یک نفر هم کشته شد. همان زمان مردم از ترس شعار خود را تغییر دادند و شعار «درود بر رجوی» را فریاد زدند. بعد از این عملیات مسعود رجوی بار‌ها در سخنرانی‌های خود اعلام کرد که خشونت، قدرت و هوادار به همراه دارد و ما از این قدرت کم استفاده کرده‌ایم.

این عضو جدا شده از سازمان گفت: سازمان نسبت به اعضای خود هم خشونت داشت؛ زمانی که سازمان نسبت به من مشکوک شد، بنده را ۷ ماه زندانی و با روش‌هایی چون کشیدن ناخن و سوراخ کردن دندان با مته مورد شکنجه قرار گرفتم.

وی گفت: در یک برهه زمانی سازمان به اعضا مشکوک شد و آن‌ها را می‌کشت و ادعا می‌کرد که جمهوری اسلامی کشته است. بعد از دستگیری من، سازمان دیگر به من اعتماد نداشت و اجازه حضور در جمع اعضا را نمی‌داد.

این عضو جداشده سازمان بیان کرد: در زمانی که در زندان بودم، بنده را سر و ته آویزان کردند و غذا را روی زمین می‌ریختد و دندانم را سوراخ و سیم داخل آن می‌کردند. در خارج از کشور هم به اعضای جداشده سازمان حمله کردند. زمانی که پلیس فردی که به اعضا حمله کرده بود را دستگیر کرد، اعتراف کرد که برای این کار پول دریافت کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار