امام جمعه تربت حیدریه:

هزینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرمایه‌گذاری برای آینده ایران است

حجت‌الاسلام معلمی گفت: تاثیر فعالیت‌های فرهنگی به خصوص در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر کسی پوشیده نیست که از مسئولان انتظار است که بودجه بیشتری به این حوزه‌ اختصاص دهند.
کد خبر: ۶۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 28May 2024

هزینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرمایه‌گذاری برای آینده ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت حیدریه در دیدار با برگزارکنندگان کنگره دو هزار و ۱۶۲ شهید تربت حیدریه اظهار داشت: تاثیر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بر سبک زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست و آشنایی با سیره عملی شهدا از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به حوزه‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند، ادمه داد: در حوزه‌هایی مانند اعتیاد و طلاق مبالغ کلانی هزینه می‌شود اما دادگاه‌ها و پاسگاه‌های انتظامی مملو از جمعیتی است که دچار معضلات خانوادگی و اجتماعی شده‌اند.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: بهترین اقدام برای کاهش این آسیب‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. اگر به جای بودجه‌های اندک، بودجه بیشتری از سوی مسئولان کشوری برای ترویج این فرهنگ اختصاص پیدا کند بسیاری از این مشکل‌ها حل می‌شود.

حجت‌الاسلام معلمی تصریح کرد: این مطلب در جامعه بیان می‌شود که برنامه‌های ویژه شهدا با بودجه‌های مردمی برگزار شود اما باید توجه داشت که نمی‌توان همه پشتیبانی را از مردم توقع داشت چون مردم گرفتاری‌های بسیاری در زندگی دارند و نقش دولت و مسئولان در این بین مهم‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها