مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

الگوی مدیریتی شهید رئیسی در جامعه تبیین شود

سردار «وحیدی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت صادقانه به مردم الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی است و باید الگوی مدیریتی ناب این شهید والامقام در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۶۷۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 28May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در نشست بصیرتی با کارکنان این اداره کل با عرض تسلیت حادثه اخیر برای رئیس جمهور و همراهان خدمتگزارش اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تشییع و تدفین شهدای خدمت گوشه‌ای از بصیرت و قدردانی ملت ایران را نشان داد که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.

وی گفت: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در این مراسم بار دیگر وفاداری آنان را به آرمان‌های انقلاب نشان داد و ثابت کرد ملت ایران برعهد خود پایبند هستند.

سردار وحیدی در توصیف خصوصیات شهید آیت الله رئیسی افزود: وی عالمی مجاهد و خستگی‌ناپذیر و تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: شهید رئیسی با خدمت صادقانه به مردم الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی است و بایستی الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو نیز تاکید کرد: لذا مردم با حضور گسترده در این انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار