سخنگوی قوه قضاییه:

رژیم صهیونیستی در اوج وحشی‌گری جنایت جدیدی را خلق کرد

جهانگیر با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح گفت با جنایات جدیدی که رژیم صهیونیستی در رفح انجام داد و با به خاک و خون کشیدن افراد بی‌پناه که جز چادر چیزی نداشتند در اوج وحشی‌گری جنایت جدیدی را خلق کرد.
کد خبر: ۶۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 28May 2024

رژیم صهیونیستی در اوج وحشی‌گری جنایت جدیدی را خلق کردبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «اصغر جهانگیر» سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز سه‌شنبه (۸ خردادماه) با خبرنگاران ضمن تسلیت حادثه شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، اظهار داشت: شهید رئیسی قریب به ۴۰ سال از عمر باعزت خود را در راستای احقاق حقوق مردم با تلاش مجاهدگونه و خستگی‌ناپذیر در مناصب بسیار حساس در دستگاه قضایی سپری کردند و در هر کجا که حضور داشتند منشا برکات عظیمی بودند.

جهانگیر ادامه داد: فقدان رئیس جمهور شهید برای همه ما دردناک و مصیبت‌زا است. امیدواریم که به برکت وجود مقام معظم رهبری این درد التیام پیدا کند و با ظهور امام زمان دل‌های مومنین و مسلمانان شاد شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: امیدواریم پاداش خدماتی که این بزرگان به جامعه اسلامی تقدیم کردند برای آن‌ها به عنوان یک ذخیره معنوی و گسترده در بهشت قرار گیرد و خداوند متعال اجر خیر و جزای شایسته را به آن ارواح طیبه عنایت کند.

جهانگیر افزود: ماه خرداد سراسر شکوه و حماسه است، در روز سوم این ماه، آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس سال ۱۳۶۱ صورت گرفت که نشان از اوج ایثار و شهادت فرزندان غیور این سرزمین است که توانستند خاک کشور را از دست دشمن بعثی نجات دهند و افتخارآفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه ۱۴ خردادماه را در پیش داریم که مصادف با رحلت بنیان‌گذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که در حقیقت ایشان در دوره جدید با شخصیت و نگاه خود، نگاه نوینی را به اسلام وارد کردند و اسلام ناب محمدی را در دنیا زنده کردند. هر چه انقلاب اسلامی دارد مرهون زحمات امام راحل است که تا ابد هم زنده خواهد بود، چرا که انقلاب و ارزش‌های اسلامی زنده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این روز تاریخی، جهان اسلام در غم و اندوه امام راحل مصیبت زده بود، اما با انتخاب شایسته‌ای که خبرگان انجام دادند و خَلف شایسته‌ای برای ایشان برگزیدند و شاهد انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری نظام بودیم که یک موهبت الهی برای ایران و جهان اسلام، بعد از رحلت امام خمینی (ره) هستند. امیدواریم دولت اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) بتواند برقرار و پاینده باشد.

جهانگیر ضمن گرامی‌داشت روز ۱۵ خرداد و یاد و خاطره تمام شهدای ۱۵ خرداد، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار داشت: ۱۵ خرداد روز قیام مردم مسلمان و غیور ایران علیه رژیم بیدادگر و ستم‌شاهی است که در آن روز با لبیک گفتن به فرمان امام(ره) به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که اسلام دینی است که می‌تواند در تمام حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... حضور داشته باشد و دستاورد آن در نهایت پیروزی انقلاب بود.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح گفت: با جنایات جدیدی که رژیم صهیونیستی در رفح انجام داد و با به خاک و خون کشیدن افراد بی‌پناه که جز چادر چیزی نداشتند در اوج وحشی‌گری جنایت جدیدی را خلق کرد و کودکان بی‌دفاع غزه را به خاک و خون کشید. باید ضمن محکومیت این رژیم، از جهانیان درخواست کنیم که علیه این جنایات به پا خیزند و اجازه ادامه این جنایات را ندهند. ‎

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار