معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۷ هزار نوجوان و جوان خوزستانی برای سالکرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

سرهنگ ساری از اعزام بیش از ۷ هزار نوجوان و جوان خوزستانی برای سالکرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳ - 28May 2024

اعزام بیش از ۷ هزار نوجوان و جوان خوزستانی برای زیارت حرم حضرت امام(ره)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «عادل ساری» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ارتحال خضرت امام خمینی (ره) با تسلیت درگذشت رئیس جمهور و همراهان خدمتگزارشان، اظهار داشت: یک رئیس جمهور خدمتگزار را از دست دادیم و از دست دادن ایشان ضربه روحی برای عاشقان این کشور است. از دست دادن آیت‌الله رئیسی باعث تأسف و تأثر جامعه اسلامی در سراسر دنیا شد و ان‌شاءالله ادامه دهنده راه این شهیدان عرصه خدمت باشیم. 

وی افزود: باید تلاش کنیم در مدت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم و باید بتوانیم همه را پای کار بیاوریم و این یکی از مأموریت‌های ما است و رسانه نقش مهمی در این زمینه دارد.

سرهنگ ساری با اشاره به برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در استان، گفت: امام این انقلاب را پایه‌گذاری کرد و بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ شاهد بودیم که همه دنیا به این موضوع اعتراف کردند که انقلاب ما بزرگ‌ترین معجزه تاریخ بوده است، زیرا حقیقتاً این انقلاب بر پایه و اساس اسلام ناب محمدی و بر اساس معنویت و معرفت دینی پایه‌گذاری شده است.  

وی ادامه داد: امام راحل با نگرشی که داشتند توده‌های عظیم جامعه را پای کار آوردند و با استفاده از مساجد، دانشجویان و دیگر اقشار، انقلاب را به پیروزی رساندند و باعث شدند که اسلام بیدار شود و از همان دوران دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و تا امروز نیز ادامه دارد و هر سال نیز شاهد توطئه توسط استعمارگران هستیم. التبه فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این انقلاب یک سری اهداف دارد، اضافه کرد: دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان ما هستند و در همین راستا شاهد فتنه‌های متعدد علیه نوجوانان و دانش‌آموزان بودیم. در واقع دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند و مطمئن باشید به این هدف خود دست پیدا نخواهند کرد، زیرا ملت شریف ایران بیدار هستند و دست دشمنان را قطع می‌کنند.  

وی با عنوان اینکه یکی از مأموریت‌های سپاه حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن است، یادآور شد: هر مأموریت و برنامه‌ای که در سپاه وجود دارد در همین راستا شکل می‌گیرد. هر ساله در سطح استان یک سری قرارگاه‌ها تشکیل می‌شود و به طور مثال قرارگاه شهید فهمیده از برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) پشتیبانی می‌کند. به صورتی که قرار است مردم را برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام کنیم تا شاهد حضور پرشور مردم شریف استان خوزستان در این برنامه باشیم.

سرهنگ ساری افزود: این اعزام با مشارکت تمام ادارات انجام خواهد شد؛ سال گذشته برای مبارزه با دشمن نزدیک به ۱۳۵ هزار دانش‌آموز و تعدادی از فرهنگیان را به اردوی راهیان‌نور اعزام کردیم و امسال هم قصد داریم بیش از ۷ هزار نفر نوجوان و جوان را برای زیارت حرم حضرت امام و شرکت در برنامه‌های ارتحال ایشان اعزام کنیم تا ان‌شاءالله از صحبت‌های حضرت آقا که امسال یکسری صحبت‌های مهم و راهبردی خواهند داشت، استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به کمیته‌های تشکیل شده در جهت اعزام کاروان خوزستان به تهران برای حضور در برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: برای این که شأن زائران‌‌مان که در قالب ۱۹۰ اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند حفظ شود یک سری کمیته‌ها تشکیل شده است که شامل کمیته حمل و نقل، کمیته تغذیه، کمیته بهداشت، کمیته ایمنی و کمیته فرهنگی است. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم زائراولی‌ها را در این برنامه اعزام کنیم تا مبلغ خوبی باشند و تلاش می‌شود در همین راستا راوی خوبی هم داشته باشیم البته در همین راستا جا دارد از همکاری استانداری خوزستان که سنگ تمام گذاشته است قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار