فرماندار گرگان:

دولت شهید رئیسی دولتی زنده و مردمی است

«نادری» گفت: دولت سیزدهم اخلاق‌مدار بود، عدم وابستگی به باند‌ها و قدرت داشت و دولت شهید رئیسی دولتی بود که به راحتی می‌توان گفت دولتی زنده و مردمی است.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 28May 2024

دولت شهید رئیسی دولتی زنده و مردمی بود /

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «اسماعیل نادری» فرماندار گرگان امروز در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه و گرامیداشت سی‌و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار داشت: باید به نوعی برای دنیای خود تلاش کنیم که گویی مرگی وجود ندارد و برای آخرت خود به طوری زندگی کنیم که گویی فردا روز مرگ است.

فرماندار گرگان گفت: دنیا مزرعه آخرت است و این مزرعه نیاز به رسیدگی موثر دارد تا زمینه ساز آخرتی سعادتمند باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید و همراهانش شهیدانی هستند که برای مردم و رسیدگی به امورات آنان خدمتگزار واقعی بودند و به سعادت جاودانه نیز رسیدند.

نادری تاکید کرد: باید با الگو گرفتن از این بزرگواران در هر سمت و جایگاهی، خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اخلاق‌مدار بود، عدم وابستگی به باندها و قدرت داشت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ حزب، گروه و فردی حمایت نکرد و دشمن‌شناس بود، دولت شهید رئیسی دولتی بود که به راحتی می‌توان گفت دولتی زنده و مردمی است.

وی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه، گفت: امتحان دشواری در پیش رو قرار دارد و باید برای شهید جمهور یک جایگزین انتخاب شود که دارای ویژگی های مثبت شهید جمهور باشد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه باید تمامی ویژگی های شهید رئیسی در فرد منتخب ملت ایران قابل لمس باشد، افزود: رئیس جمهور چهاردهم همچنین باید مانند شهید آیت الله رئیسی از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات کشور استفاده کند، شهد رئیسی سطحی از توقعات و انتظارات مدیریتی را ایجاد کرد و این موارد باید به عنوان شاخص‌های مدیریتی برای رئیس جمهور آینده کشور تعریف شود.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار