وزیر ورزش و جوانان در دیدار با استاندار گلستان مطرح کرد:

گلستان پیشتاز توسعه ورزش قهرمانی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: گلستان یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی است و این استان پیشتاز ورزش قهرمانی در کشور است.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 28May 2024

گلستان پیشتاز توسعه ورزش قهرمانی در کشور

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی‌محمد زنگانه» بعد از ظهر امروز سه شنبه ۸ اردیبهشت در دیدار با «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت های رئیس جمهور شهید، از زیر ساخت های ورزشی در گلستان، اظهار اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در دولت سیزدهم از ۱۱۰ پروژه نیمه تمام  ورزشی استان ۴۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده و سه پروژه آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی در استان گلستان وجود دارد و سعی ما بر این است قدردان تلاش‌های ورزشکاران استان باشیم که در دولت سیزدهم ۲۵ نفر از قهرمانان آسیایی و جهانی جذب دستگاه‌های اجرایی شدند. با افتتاح آکادمی والیبال گنبدکاووس این مجموعه به نام شهید جمهور نامگذاری خواهد شد.
 
زنگانه با تقدیر از انتخاب مهدی الفتی ژیمناست تاریخ ساز گلستانی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک پیش رو، بیان کرد: در دو سال گذشته ۴۲۰ ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در حال ۱۵۰ نفر عضو ثابت تیم‌های ملی هستند.
 
وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در حمایت از ورزش، اظهار داشت: موفقیت‌ها در ورزش حاصل تلاش‌های همگانی و کار تیمی است.  
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: گلستان یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی است و این استان پیشتاز ورزش قهرمانی در کشور است.
کیومرث هاشمی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است اتفاقات مثبت در استان‌ها روز به روز بیشتر شود. به استان‌ها اعلام کردیم پروژه‌هایی که قابل افتتاح است تا قبل از انتخابات به سرعت به بهره‌برداری برسد.
 
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پروژه‌های گلستان پروژه‌های خوبی است و همانطور که شما مطالبه داشته‌اید به سرعت به بهره‌برداری برسد.
هاشمی گفت: ظرفیت‌های ورزش گلستان ظرفیت خوبی است و انتخاب «مهدی الفتی» به عنوان پرچمدار کاروان ایران در رقابت‌های المپیک نشان دهنده بخشی از ظرفیت‌های ورزش گلستان است. این کاروان با نام خادم الرضا (ع) به مسابقات المپیک اعزام خواهد شد.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار