مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

سبک زندگی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: الگو پذیری از سبک زندگی و مرام شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ - 28May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «حسین توکل» سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و «عذرا اسماعیلی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار داشت: شهدای والامقام خدمت شهیدگونه زندگی کردند و در نهایت در راه خدمت به مردم که بالاترین عبادت است به شهادت رسیدند.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: امروز در کشور به مرام شهدا نیاز داریم و اخلاص،سادگی، خدمت بی منت به مردم و محرمان از مرام شهدای خدمت بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری تصور می کنند که باید رزم شهدا را الگوی قرار دهند درصورتی که باید الگو پذیری از سبک زندگی و مرام شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس پر از گنجینه های ارزشمند برای ملت ایران است، تاکید کرد: تمام موضوعات را در دفاع مقدس داشتیم اما نتوانستیم از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس به خوبی استفاده کنیم.
 
سرهنگ خواست خدایی به شهید گمنام در دانشگاه فنی دختران یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان،اساتید و کارکنان این دانشگاه این توفیق را داشتند که شهید گمنام در این دانشگاه به خاک سپرده شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تدریس دو واحد درس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه ها الزامی شده که در همین جهت دو جلسه از این درس به نقش پررنگ استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در دانشگاه های استان اختصاص داده شده است.
 
«حسین توکل» سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد شهدای خدمت ،گفت: با شهادت رئیس جمهور و همراهان نه تنها خدشه ای بر بدنه نظام وارد نشد بلکه راه این عزیزان همچنان ادامه دارد.
 
توکل عنوان کرد: به برکت وجود شهید گمنام در دانشگاه همه کارکنان کار خود را با حضور بر قبر مطهر شهید گمنام آغاز می کنند و یک جایگاه و مأمنی است که دانشجویان با این شهید گمنام درد و دل کنند.
 
وی همچنین درخواست کرد که در صورت امکان تمهیداتی اندیشیده شود که دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران نیز از  نعمت وجود شهید گمنام بهرمند شوند.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های ویژه ای توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اجرا شد.
 
«عذرا اسماعیلی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج بیان کرد: همه ما مدیون کسانی هستیم که با فداکاری و جانفشانی در دوران دفاع مقدس آرامش،عزت و غیرت امروز جامعه را تأمین کردند.
 
اسماعیلی گفت: حضور شهدا در این دانشگاه باعث بالندگی دانشجويان شده و همواره مایه نور، خیر و برکات معنوی برای دانشگاه، استادان ، دانشجویان و کارکنان است.
 
وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: انشالله با حضور پررنگ خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشیم.
 
در پایان این نشست حکم مسئولیت رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج توسط سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به «عذرا اسماعیلی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج اعطا شد. 
 
سبک زندگی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار