نماینده ولی فقیه استان کرمان؛

شهیدآیت‌الله رئیسی با گفتمان امامین انقلاب مدیریت کرد

«علیدادی سلیمانی» گفت: آیت‌الله رئیسی دولتی با گفتمان امام و انقلاب و رهبری را در فضایی مدیریت کرد که عده‌ای فضا را به سمتی می‌بردند که بگویند این گفتمان طرفدار ندارد اما مردم هم در رأی قاطع خود نشان دادند که این روش و منش را می پسندند و هم در تشییع عظیم و بزرگ که دنیا سراغ ندارد و حاکی از تراز فهم و درک مردم است.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴ - 28May 2024

شهیدآیت‌الله رئیسی دولتی با گفتمان امام و انقلاب و رهبری مدیریت کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه استان کرمان امروز در ️مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان که با حضور روحانیون، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه در محل سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛ با اشاره به نقش ایران به عنوان کانون تشیع جهانی در ظهور حضرت حجت عجل‌الله تعالی گفت: پای پرچم پرافتخار این نظام باید امتحانات زیادی پس داد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری حوادث اول انقلاب از جمله شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش؛ خاطرنشان کرد: امام فرمود بهشتی یک ملت بود و این یعنی ما ملتی را از دست دادیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت ‌الله رئیسی؛ ایشان را دارای شخصیتی مردمی و با اخلاق دینی و تعهد اسلامی دانست که در طی دو سال و ۱۰ ماه ریاست جمهوری ۴۷ سفر استانی انجام داد.

امام جمعه کرمان ضمن اشاره به سفر ماندگار آیت‌الله رئیسی به نقاط محروم استان کرمان گفت: وقتی محرومیت‌ها و گرد و غبار و طوفان منطقه(کروچان) و قبل از آن هم منطقه محرومی در عنبرآباد را دیده بودند؛ در تمام مسیر برگشت منقلب و اشک ایشان جاری بود.

وی ادامه داد: شخصیتی در این تراز خدمت و اعتقاد در مهمترین پست اجرایی کشور کجا وجود دارد؟ باید همراه او می‌شدی تا ببینی چقدر وقت صرف کار و چقدر صرف استراحت و تغذیه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی دولتی با گفتمان امام و انقلاب و رهبری را در فضایی مدیریت کرد که عده‌ای فضا را به سمتی می‌بردند که بگویند این گفتمان طرفدار ندارد اما مردم هم در رأی قاطع خود نشان دادند که این روش و منش را می پسندند و هم در تشییع عظیم و بزرگ که دنیا سراغ ندارد و حاکی از تراز فهم و درک مردم است.

وی گفت: این پرچم حتماً دست افراد توانمند داده خواهد شد و با هوش و ذکاوت و بصیرت مردم در انتخابات حماسه‌ای خلق خواهد شد که به نفع انقلاب و رهبری باشد و نهضت خدمت به مردم با قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار