کتاب پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس رونمایی شد

کتاب پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس به نویسندگی مصطفی رضایی در شهرستان لامرد با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران رونمایی شد.
کد خبر: ۶۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 28May 2024
کتاب پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «کتاب پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» به نویسندگی حجت الاسلام مصطفی رضایی از طلاب و روحانیون لامردی ساکن قم، و با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی شهرستان لامرد و مهر، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و آحاد مردم شهید پرور در مصلی الغدیر شهر لامرد رونمایی شد.
 
حجت الاسلام رضایی نویسنده کتاب پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس اظهار کرد: این کتاب ارزشمند نزدیک به ۳۰برش داستانی با قلم سوم شخص، زندگی پرفراز و نشیب یکی از سرداران سپاه قدس را به تصویر می‌کشد که کشور به کشور از کویت، آلمان، ایران، سوریه، لبنان و... مخاطب را وارد دنیای بزرگ شجاعت و شهامت و شهادت طلبی او خواهد کرد.
 
این نویسنده کتاب گفت: پرواز ۳۳ فرانفکورت قدس، داستان زندگی جوانی مسلمان که در دوران جوانی از کویت عازم فرانکفورت آلمان شد می‌باشد همچنین یاد گرفتن تعمیرات ماشین‌های خارجی، او را به دنیای جدید غرب کشاند و در‌های تو در تویی را پیش روی او باز کرد.
 
وی گفت: زمان در آلمان برای او به کندی می‌گذشت و گره‌های زیادی را به گره‌های فکری اش اضافه کرد، سعی می‌کرد خود گمشده اش را پیدا کند تا اینکه پس از ۴ ماه خوابی عجیب او را از خوابی بلند بیدار کرد.
 
وی افزود: سرتیپی شهید که سرانجام در روزگاری که کمتر کسی او و جایگاه نظامی و موقعیت شغلی اش را می‌دانست، در شهر خودش لامرد مظلومانه از پشت سر مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
به گزارش خبرنگار دفاع مقدس، این کتاب ۱۶۰ صفحه‌ای توسط انتشارات حماسه یاران که در حوزه نشر تخصصی جهاد و شهادت است در چاپ پنجم رونمایی شد.
 
این شهید والامقام، ۱۰ سال درجه سرداری گرفته بود، اما هیچ‌گاه دوست نداشت که کسی از این موضوع اطلاع یابد حتی فرزندانش نیز تا چند سال نمی‌دانستند که پدرشان یک سردار بزرگ است.
 
این کتاب گوشه‌ای زندگانی سردار حاج درویش شریفی یکی از سرداران و نیروی‌های سردار سلیمانی در سپاه قدس است که پس از شهادت وی سردار سلیمانی گفتند که یکی از بهترین نیرو‌های خود را از دست داده ایم.
 
گفتنی است؛ این شهید سرافراز پس‌از اینکه زیارت‌خانه خدا را در ماه ذی‌الحجه سال ۸۹ انجام داد همگان می‌دانستند که در آرزوی شهادت است و کسی چه می‌دانست که این سردار شهید عاشورایی روز ۱۲ محرم‌الحرام همان سال به دست معاندان و دشمنان جمهوری اسلامی در شهر لامرد ترور شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار