نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهید آیت الله «رئیسی» به خادمی امام رضا (ع) عشق می‌ورزید

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: شهید آیت الله «رئیسی» سمت‌های گوناگون قضایی، اجرایی، حوزوی و آستان قدسی داشت، اما از میان همه اینها به خادمی امام هشتم (ع) افتخار کرده و عشق می‌ورزید.
کد خبر: ۶۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ - 28May 2024

شهید آیت الله «رئیسی» به خادمی امام رضا (ع) عشق می‌ورزیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در سوگواره ادبی «روز وداع یاران» که به‌ مناسبت گرامی‌داشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت حادثه غمباری که بر ملت انقلابی به‌خاطر شهادت جمعی از فرزندان خدوم، صدوق، جهادی و دلسوز وارد شده، اظهار داشت: آیت الله رئیسی سمت‌های گوناگون قضایی، اجرایی، حوزوی و آستان قدسی داشتند، اما از میان همه اینها به خادمی امام هشتم (ع) افتخار کرده و عشق می‌ورزید به سِمَت خادمی و نوکری این خاندان، همه ما افتخار می‌کنیم که به شکلی اسم ما در طومار خادمان این حضرت ثبت شود.

وی افزود: لازم هم نیست خادمیار رسمی باشیم که الان مازندران ۱۶هزار خادمیار رسمی دارد، هر کجا هستید در راه امام رضا (ع) یک کمکی انجام بدهید نیازی به حکم نیست و اینکه اصلا کسی بفهمد، خدمت به یک زائر هر چند ناچیز سمت خادمی می‌دهد، دور و نزدیکی، رسمی و غیررسمی اصلا مطرح نیست و شاید گمنامی اینجا به نام‌آشنایی ترجیح داشته باشد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه این نوکری از هزار آقایی بهتر است و به انسان عزت می‌دهد، همه جا اینجاست و کانون عزت است، گفت: یک اشاره اینها کافیست، قدرتی مثل آمریکا و ... در مقابل اینها چیزی نیستند، مظهر قدرت حقیقی و واقعی، این بارگاه است به اینجا پناهنده شویم خوب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: خوب است که انسان در غم از دست دادن یک عده پاک و صدیق هم ناله شود، وقتی امام حسین (ع) به شهادت رسید یک عده خوشحالی و پایکوبی کردند، عده‌ای گریه کردند و تا قیامت هم ادامه دارد، ما جزو کدام صف هستیم؟ مراقب باشیم که در گفتار و عمل در صف ملت باشیم نه در صف مخالفین، معاندین و از انقلاب برگشته‌ها و ...، چهار روزی می‌گذرد آنها متوجه می‌شوند که چه اشتباهی کردند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ان‌شالله تا یک ماه دیگر انتخابات داریم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کسی که با این تیپ و فرهنگ، ولایت‌مداری، روحیه جهادی هم‌خوانی داشته باشد مهم است، اینجاست که مصیبت آدم تسکین و التیام پیدا می‌کند.

این مسئول ضمن تسلیت پیشاپیش سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵خرداد، گفت: الحمدالله مردم ما نشان دادند که بصیر بوده و پای انقلاب ایستاده‌اند و این پرچم را روی دست نگه می‌دارند، پرچم‌داران تغییر می‌کنند و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار