معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خبر داد

زنجان، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

«رفیعی» گفت: همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان آماده است.
کد خبر: ۶۷۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ - 28May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» امروز در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در رابطه با تعداد شعبات اخذ رأی در استان، اظهار داشت: تصمیم در خصوص تعداد شعبات با هیأت‌های اجرایی است که طی امروز یا فردا در فرمانداری‌ها شکل خواهد گرفت و در مورد محل‌های اخذ رأی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلاً همان شعبات و حوزه‌های که در انتخابات مجلس تعیین شده بود برقرار است اما امکان دارد که بعد از تشکیل هیأت‌های اجرای هم تعداد شعبات اضافه شود، افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده بود.

رفیعی با بیان اینکه انتخابات این دوره از ریاست جمهوری نیز به صورت الکترونیکی نخواهد بود، ادامه داد: وزارت کشور اعلام کرد که تعداد دستگاه‌ها محدود است و امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول بهسازی نیروی انسانی و پشتیبانی هستیم تا بتوانیم انتخابات خوبی را در سطح استان برگزار کنیم، افزود: تعداد محل شعبات توسط هیأت اجرایی در فرمانداری تعیین می‌شود و تاکید ما در انتخابات شورای اسلامی نیز این بود که شعبات طوری انتخاب شود که همه مردم به راحتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رفیعی با بیان اینکه بعد از تشکیل هیأت‌های اجرایی روند برگزاری انتخابات و شعبات مورد بررسی و بازنگری قرار می‌گیرد و نسبت به شعبات اخذ رأی تصمیم‌گیری خواهد شد، عنوان کرد: در نهایت تصمیم گیری‌ها طوری خواهد بود که امکان رأی مردم در همه نقاط شهری و روستایی استان وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها همراهی بسیار خوبی با ستاد انتخاباتی استان زنجان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم در انتخابات ریاست جمهوری نیز این همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا بتوانیم یک انتخابات پرشوری را در سطح استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها