فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب عاشورا:

آیت الله «رئیسی» پاداش یک عمر مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد

سرتیپ پاسدار «بابازاده» با بیان اینکه آیت الله رئیسی پاداش یک عمر مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد گفت: دشمنان بدانند با رفتن یک خدمتگزار در اراده ملت خللی ایجاد نمی‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 29May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سرتیپ پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب عاشورا روز گذشته (سه شنبه) در آئین بزرگداشت شهدای خدمت در روستای شیخ احمد اردبیل با بیان اینکه آیت الله رئیسی پاداش یک عمر مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد اظهار داشت: دشمنان بدانند با رفتن یک خدمتگزار در اراده ملت خللی ایجاد نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب عاشورا گفت: اساس عمل رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اخلاص و صداقت بود، از هوای نفس، حب مقام و ریاست به دور بود معمولاً حاکمان گاهی برای مصلحتی، مطلبی بر خلاف واقع اظهار می‌دارند، اما او هرگز از این روش استفاده نکرد بلکه از سلاح نافذ و برنده اخلاص و صداقت استفاده کرد و او صادقانه وارد ریاست جمهوری شد و صادقانه خارج شد.
 
وی عنوان کرد: این شهید والامقام دولت را در شرایطی تحویل گرفت که اصلاً وضعیت خوبی نبود و ازسوی دیگر کرونا بیداد می‌کرد و قربانیان زیادی می‌گرفت، اما وی با تلاش شبانه روزی و فعالیتی گسترده برای تأمین و وارد کردن واکسن توانست شرایط را مدیریت کند.
 
سردار بابازاده درباره روز حادثه و وضعیت عملیات جستجو برای یافتن بالگرد حادثه دیده رئیس جمهور و هیات همراه، افزود: عملیات جستجو به صورت گسترده توسط تیم‌های تخصصی صورت گرفت و تمام منطقه توسط ریزپرنده‌های ایرانی رصد می‌شد و ما تمام توان و امکانات خود را در این عملیات به کار گرفته بودیم.
 
این مسئول متذکر شد: مه شدید و تاریکی هوا گرچه سبب کندی کار شده بود، اما مانع از عملیات امدادگران و جستجو نشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار