معاون سیاسی استاندار بوشهر:

مجاهدت آزادگان در اسارت‌گاه‌های عراق نماد ایثارگری است

«پورات» گفت: آزادگان نماد ایثار و از خودگذشتگی و حافظان استقلال و ارزش‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 29May 2024
مجاهدت آزادگان در اسارت‌گاه‌های عراق نماد ایثارگری استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «اکبر پورات» معاون سیاسی استاندار بوشهر امروز در نشست شورای مشورتی موسسه پیام ازادگان سرافراز استان بوشهر اظهار داشت: آزادگان نماد ایثار و از خودگذشتگی و حافظان استقلال و ارزش‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: آنان اسوه‌های صبر بوده و از جمله سفیران و مبلغان عزت، آزادگی و پایمردی ملت ایران و رزمندگان اسلام در قلب دشمن بودند. وی گفت: سال‌ها مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان در اسارت‌گاه‌های عراق نماد ایثارگری است.
 
 پورات با اشاره به اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم افزود: در همین راستا چهار مولفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را دنبال خواهیم کرد و در استان در سطح آمادگی کامل قرار داریم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: پیگیری مسائل و مشکلات جانبازان، آزادگان و ایثارگران باید با جدیت دنبال شود. وی با اشاره به اینکه ۴۴۳ آزاده در استان بوشهر داریم بیان کرد: از این تعداد ۷۰ نفر آنان فوت یا شهید شده اند و در حال حاضر ۳۷۰ نفر از این عزیزان در قید حیات هستند.
 
 پورات خاطرنشان کرد: به صورت ماهانه توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مدیران ستادی، سرکشی از خانواده‌های آزادگان در استان انجام می‌شود و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا می‌شویم و در جهت رفع و پیگیری آن‌ها اقدام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار