مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی عنوان کرد؛

تولید نزدیک به دو میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی

«موتابها» گفت: بیش از یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در ۲ ماه اول امسال از سوی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.
کد خبر: ۶۷۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 29May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «ابوالفضل موتاب‌ها» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲ ماه اول امسال، یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۴۰۴ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده، یک میلیارد و پنج میلیون و ۲۷۸ هزار کیلووات ساعت در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۹۸۰ میلیون و ۱۲۶ هزار کیلووات ساعت در واحد‌های نیروگاه بخار تولید شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی بیان داشت:در بازه زمانی ۲ ماه اول امسال، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه ۹/۵۸ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های شمال کشور، تلاش می‌کند با تولید حداکثری انرژی در تابستان  ۱۴۰۳ نقش بسزایی در پایداری  شبکه برق سراسری و تامین برق استان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار