فرماندار آمل خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی شهدای بین الملل و جبهه مقاومت در آمل

«زارعی» از برگزاری کنگره ملی شهدای بین الملل و جبهه مقاومت در آمل در شهریور امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ - 29May 2024

برگزاری کنگره ملی شهدای بین الملل و جبهه مقاومت در آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «ذات الله زارعی» فرماندار آمل امروز در نشست خبری جشنواره استانی «سرود مقاومت» که در فرمانداری برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وی از برگزاری برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان آمل، اظهار داشت: در راستای کنگره شهدای استان مازندران، کنگره ملی شهدای بین الملل و جبهه مقاومت در ۱۷ و ۱۸ شهریور با حضور بیش از ۲۰۰ مهمان خارجی در آمل برگزار خواهد شد. 

وی افزود همچنین جشنواره‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله جشنواره سرود، جشنواره شعر‌های آئینی، جشنواره مداحی ویژه نوجوانان در خصوص حماسه ششم بهمن و شهدای جنگل و جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی» با محوریت شهید «سید طاهره هاشمی» از جمله برنامه‌های شهرستان است.

این مسئول زمان اختتامیه جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی» را آذر ماه اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه همه این جشنوار‌ها را در هفته ششم بهمن در سطح شهرستان خواهیم داشت. 

زارعی با اشاره به اینکه برنامه ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن در گذشته به صورت شهرستانی برگزار می‌شد، گفت: یکی از جلسات شورای اداری استان که در آمل برگزار شد یک مصوبه داشت آن هم اینکه ستاد ششم بهمن شهرستان آمل از سطح شهرستانی به سطح استانی ارتقا پیدا کند و سال گذشته به صورت استانی برگزار شد. 

فرماندار آمل خاطرنشان کرد: برای ملی شدن ستاد حماسه ششم بهمن آمل هم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار