مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهید آیت الله رئیسی یاور مظلومان بود

حجت الاسلام «فیاضی» گفت: یکی از دلایل اظهار محبت و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی این بود که وی برای مردم خدمت می‌کرد و صدای مظلومان بود.
کد خبر: ۶۷۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ - 29May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازارومیه، حجت الاسلام و المسلیمین «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت که در جوار مزار شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: طبق آیات و روایات دینی شهدا بالاترین مقام و جایگاه را بین بندگان خداوند دارند چراکه مهم‌ترین سرمایه خود یعنی جان خویش را ایثار می‌کنند.

وی با عرض تسلیت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و همراهانش افزود: شهید آیت الله رئیسی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا را همواره در طول سال‌های خدمت خود معنا بخشید و سرانجام نیز به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت گفت: یکی از دلایل اظهار محبت مردم در این مراسم این بود که شهید آیت الله رئیسی برای مردم خدمت می‌کرد و صدای مظلومان بود.

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: لذا شهادت درحقیقت پاداش و مزد جهاد فی‌سبیل‌ا‌لله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار