مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۶۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ - 21January 2016

تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر ازهمکاریهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هدف از برگزاری این جلسه را اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد حفظ آثار و  بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش مضاعف همکاری های فی ما بین شاهد فعالیتهای ماندگار و فاخر باشیم.

سردار جعفری با تاکید به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تلاش و همت جهادی مضاعف نیاز دارد اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و تکریم و تجلیل از آنان وظیفه همگی ماست.

مدیر کل حفظ آثار آذربایجان شرقی در ادامه ضمن ارائه توضیحی در خصوص المانهای در نظر گرفته شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ، به ساخت المان مادر شهید اشاره و افزود: ان شاالله با همکاری های فی ما بین بتوانیم نقش شهدا، و خانواده های معظم شهدا را بخوبی  برای آیندگان معرفی نماییم .

سردار جعفری گفت: با هماهنگی و انسجام بهتر ادارات، نهادها و سازمانهای مربوطه می توانیم دانشنامه استانی را بنحو احسن تدوین و آنرا به سر انجام مطلوب برسانیم.

در ادامه این نشست متن تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید توسط صمد علی بیگلو قرائت شد و مفاد آن مورد بحث قرار گرفت .

قاسم صمدیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن قدردانی از سردار جعفری و همکاران وی ابراز داشت: ان شاالله با همکاری تنگاتنگ در زمینه اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس گامهای موثری برداشته شود .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه جوانان امروز همانند جوانان دوران دفاع مقدس شجاع و غیرتمند هستند افزود: ما باید با انجام کارهای ماندگار و فاخر فرهنگ دفاع مقدس را همیشه جاودان نگه داشته و تکریم از خانواده های معظم شهدا را بخوبی انجام دهیم.

این جلسه با بازدید از اتاق استودیوی تاریخ شفاهی و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خاتمه و مصوب گردید جلسه ای با کارشناسان و معاونین مربوطه جهت اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار گردد.

گفتنی است در این جلسه غلامرضا فرشباف، جلیل نوبهار از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز اسماعیل آذریان، اباصلت قاسمی ، رضا قلیزاده ، غلامحسین لطیفی،صمد علی بیگلو ، سرکار خانم پیر سمساری و شریفی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار